Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har sikkert vært spurt om før, men kan noen anbefale meg steder hvor de er flinke på dette i Oslo? Har veldig lyst til å gjøre det, men da jeg er nordfra vet jeg ikke noe hvem som er bra (evnt billig..) Kan gjerne være lett å finne fram, men trenger ikke akkorat å være sentralt. Bare de er flinke:) Må en bestille time i god tid f.eks? Jeg må jo ta fly, så dette må jo planlegges litt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke så sentralt, men sist var vi på 3d på Sandvika hos han Dag H. Hovind. kostet 800kr. Det er vel denne ultralydklinikken.no som Egget/pheew skriver om.

Fikk film og masse bilder printet og på cd, sånn sett veldig valuta for pengene.

Denne gangen hopper vi over det, var egentlig ikke verdt pengene syns jeg;)

Skrevet

Tusen takk for tipsene! Skal sjekke opp, å se om jeg blir å gjøre dette da. Men ikke før jula er overstått:)

Skrevet

Vi var også på Ultralydklinikken hos han Hovind som blir nevnt i begge innleggene her.... Greit nok. JEg må si jeg har vært hos koseligere jordmødre med ultralyd tidligere, samt en annen privatklinikk ( vanlig UL i uke 12) enn han her. Litt mange sleivete kommentarer liksom. HAr to andre venninnner som sa det samme,men...Ikke noe å bry seg om egentlig, ville bare nenve det.Og greit å være litt forberedt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...