Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Noen som vet om denne 4årige jordmorutdanningen blir noe av?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg skal utdanne meg til jodmor og skal i utgangspunktet søke sykepleien til neste høst. Men nå ble jeg nysgjerrig, finnes det andre veier??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 det er snakk om at man skal lage en egen jordmorutdanning, sånn at de som drømmer om å bli jordmor skal slippe å lære seg hvordan gamle damer med kols har det (foreksempel) det er en intreresang idee. men etter det jeg har hørt er det bare en vag idee enda.
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Håper den kommer til høsten:D
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg prøver å finne ut mer om dette da sykepleien ikke var noe for meg, selv om jeg vet det er veien for å bli jordmor. Jeg leiter, men finner bare rapporter\forslag om dette fra 2005. Noen som vet hvem man skal kontakte?
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 I såfall har nok forslaget kun blitt lagt på bordet. Jeg har søkt og spurt mange og kjenner to stk som går sykepleie nå for å bli jordmor. Lang utdannelse, men det er jo verdt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå