Gå til innhold

Griner av Greys hver jævla tirsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

men allikevel MÅ jeg ha med meg den serien. Rart jeg gidder;) Godt at mannen min har sovna på denne tiden av døgnet,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei!!!?? Shit assa. Og har jo ikke akkurat blitt noe bedre etter at jeg ble gravid! Herregud som jeg gråt da jeg trodde han gutten skulle dø! Fikk helt vondt i mammahjertet! "It's okey to die" BUUUUUUUHUUUU!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Du er ikke alene om det. I dag var helt ekstrem egentlig :P

Skrevet

Huff ja det var mye som skjedde der i dag.. Godt det ikke bare er jeg som sipper av sånt;) Hadde mamman min på besøk her en gang det var trist, skal si deg hun lurte på hva som skjedde,hehe..

Skrevet

Det er bare nå de siste 3-4 gangene jeg har grått av Greys (hmmm.. sammenheng med graviditet?), men fytte som jeg gråt i går! Jeg og en venninne pleier å se det sammen, men har ikke gjort det i det siste for jeg har vært så kvalm og trøtt om kveldene. Og det var jeg glad for i går! Fysj som jeg grein :-)

Skrevet

helt enig!!! Hulkegråt og ristet, med masse lyd! Mannen bare så medlidende på meg, han vet hvordan hormonene herjer hehehe....

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hehe, jeg synes jeg ser det for meg :D

Godt at vi er flere av samme sorten :P

Skrevet

Knis! Jeg har generellt blitt veldig "pysete" på alt som har med barn å gjøre på TV siden jeg ble mamma sjøl, men det er selvfølgelig ekstra ille når jeg er gravid. Kom noen tårer her og ja, skal jeg si dere!

Skrevet

Hahaha, godt å høre vi er flere! Jeg var fullstendig oppløst i tårer her jeg satt. Heldigvis alene:) Måtte opp og holde litt rundt gutten min etterpå, blitt veldig bløt etter at han kom til verden, og enda værre nå som jeg venter nr to:)

Skrevet

jeg også! Var veldig tøft denne gangen synes jeg, nesten sånn litt på kanten! "Blødde" i mammahjertet mitt, og holdt pusten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...