Grand Old Lady Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Før jeg var til ultralyd så las jeg masse her inne på 2tri om de ulike tegnene på om nurket i magen var gutt eller jente. Vel, det er en gutt - uten tvil :-) For alle som leter etter tegn, her er mine guttetegn: - MYE mindre hårvekst på kroppen - ingen kvalme - dårligere hud, men ikke så veldig mye. - livløst hår - ingen stripe eller hår på magen (er 25 fullgåtte uker)
Spire nr.2 <3 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Da har du vært heldig,med tanke på hårveksten!!De som venter gutt produserer jo testosteron i kroppen,og får derfor økt hårvekst!Det er det som er det mest vanlige har jeg forstått!Så da er du som sagt heldig
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Dette er altså DINE guttesymptomer Her er MINE -Kvalm konstant fra uke 6, kaster opp fremdeles i uke 24 -Utolig sliten og trøtt (men henger vel sammen kvalmen) -Fint hår som vokser godt -Ikke dårligere hud, kun tørr (men henger igjen sammen med oppkast og litt lite væske i kroppen til tider) -Når jeg var kvalm uten å kaste opp var det ingen ting jeg hadde lyst på. -Når jeg begynte å kaste opp i uke 9, så fikk jeg lyst på appelsinjuice. Klarer nesten ikke drikke noe annet. Syns svangerskapet har vært ille så langt i sammenlignet mot da jeg gikk gravid med de to jentene våre. Med dem var jeg ikke kvalm i det hele tatt
Anja83 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg har også vært mer kvalm denne gangen, enn da jeg ventet jenta mi. Men ga seg heldigvis rundt uke 14 for min del. Nå er formen veldig bra! Eneste tegnene (bortsett fra magen og sparkingen) på at jeg er gravid nå, er halsbrannen. Den sliter jeg mer med denne gangen. Begynte allerede rundt uke 17.. Er nå i uke 24. Har også litt tendenser til urolige bein, men det hjelper godt å ta magnesium for å roe det ned.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg går med gutt nr 3i magen og mine symtomer har ikke vært like noen av gangene så dette her trur jeg er veldig inndividuelt om det passer eller ikke;-) denne gangen trudde jeg det var jente pga kvalmen bla hadde ikke det med de to første gutta i det heletatt se.Ellers har jeg denne gang vært uendelig kvalm,svimmel,uendelig trett og sliten,uregelmessig blod trykk.....dette hadde jeg ikke noe av med de to først guttene;-) Jeg er 21+1 i dag og har i perioder halbrann,men drikker enorme mengder melk og det hjelper.
hjjkaqhd Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Mine guttesymptomer Veldig kvalm fra til uke 16, nå bare småkvalm. Mye hårvekst, stripe på magen m.m Tørr hud Svimmel, trett og uggen Dilla på appelsinjuice
MissMe*med*lillegutt Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Her er mine guttesymptomer: *Veldig mye kvalme på morran/formiddagen fra uke 7 til uke 15.. men ingenting oppkast *klarte ikke syn eller tanken på sjokolade fra uke 4 til ca uke 12 *livløst og tørt hår *veldig uren hud på rygg/bryst *en del lyse hår på magen + stripe (er nå i uke 24+5) *Ingen cravings *veldig sulten på kveldstid (da på mat, ikke godteri osv) *ekstremt såre brystvorter helt fra uke 4 *hatt liten mage fram til uke 20 før det sa poff å så var den stoor.
Grand Old Lady Skrevet 11. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2009 Da damer er vel svaret kanskje at kjønnet vanskelig kan tolkes utifra symptomene våre. (hadde vel en liten mistanke om det... :-) ) Kan forøvrig legge til at magen er relativt liten og lav. Har kun lagt på meg over magen. Lykke til videre med nurkene og magene damer!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Mine guttesymptomer som skiller seg fra de to andre svangerskapene med jenter er: - mister hår på hodet (mistet ikke noe med jentene) - bekkenløsning - uren hud Ellers er de andre symptomene som kvalme, trøtthet, emosjonell, lyst på sure matvarer, mistet lyst på brus og godteri i 1.trimester o.l. det samme denne gangen som de andre gangene.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Mine guttesymptomer sist graviditet var: - Mistet ikke hår, lite hårvekst ellers på kroppen (slapp nesten å barbere beina) - Ingen kvalme - Mye halsbrann - Hår på magen og fikk fødselsstripe i slutten av graviditeten.(det er vel vanlig=?) - Stort sukkerbehov (spiste sikkert halv pakke non stop hver dag) - Myyye sulten - Mye trett i starten, orket feks ikke trene. - Ellers i veldig fin form. Denne gangen er det nesten motsatt.....så er spent på om det blir jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå