Gå til innhold

Silikon pupper etter svangerskap/amming.. Noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine ser helt MALTRAKTERTE ut...ser ikke UT... gikk opp over to str når jeg gikk gravid sist gang og kan ikke VENTE til jeg er ferdig med å amme min nr. to (når jeg nå blir gravid igjen...)

Noen som kan dele erfaringer med meg om dette temaet?

Dette er noe som er opp og avgjort fra min side, og noe jeg gjør for MIN del og ingen andres - stakkar mannen min får ikke lov å ta på de av meg engang, for jeg føler meg nesten som et freak-show... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, nå ble jeg litt stresset. skal operere puppene mine strax, og har planer om og få flere barn og amme. uff.

Skrevet

hmm...ja hadde det vært opp til meg hadde jeg gjort det rett etter jeg var ferdig med 1.mann, men tør ikke - etter anbefaling fra lege.

Jeg tenker sånn : OK,jeg vet hvor sinnsykt mye de forandret seg forrige gang og man har ingen garanti for hvordan et evnt til svangerskap blir og hvordan de ser ut etter det... så jeg har bestemt meg for å vente....

Er forferdelig å vente såååå lenge, for dette er noe som plager meg hver eneste dag når jeg skal kle på meg....aaargh....

Men den som venter på noe godt osv...

Har du bestilt time allerede? hvor da? fortell..`? :)

Skrevet

skulle gjerne ventet, men orker ikke vente mer. skal operere på fornebuklinikken. er egentlig kanske redd. men det går sikkert fint. hvis de forandrer seg under ammin, noe de selvfølgelig gjør, så overlever jeg. skal jo ikke vise de frem til gud og hver mann. vil bare ha NOE under genseren.

Skrevet

Jeg har silikon og er gravid. Klarte heller ikke å vente til jeg er ferdig med barn, da jeg hadde elendig psyke pga puppene. Dette gikk også utover forholdet til mannen min. Var deppa hver dag og han fikk hverken se eller røre.... Utrolig digg å ha noe under genseren, føler jeg fikk livet tilbake. Var 28 da jeg opererte og hadde ønsket meg pupper siden tidlig tenåringsalder. Så jeg hadde venta lenge nok! Er også usikker på dette med amming, men kommer nok ikke til å fullamme så lenge, da dette gir økt risiko for kapsel. Har planer om å kjøpe inn flaske allerede før fødselen.... Ingen er tjent med at jeg ikke har pupper, hverken ungen eller mannen. Vil ikke tilbake til tiden før operasjonen. Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...