Gå til innhold

ett gå ned i vekt spm??? glad for mange svar ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ned ihvertfall 10 kg,men vil ta noe helskost itilegg i starten så jeg går litt fortere ned,men HVA fungerer finnes jo så mange å velge i!! Har dere noen å anbefale???

Og hva slags kosthold anbefaler dere??

Takker for svar ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg (og de fleste legene jeg har hørt om) anbefaler Grete Roede i hvert fall! Jeg gikk ned 8 kg. Der spiser du variert og sunt og sulter deg ikke! Anbefaler nettkurs om du ikke vil ta vanlig kurs.

Jeg har ikke brukt noe fra helsekost annet enn omega 3.

Gjest thricane
Skrevet

jeg har selv gått på ketolyse. supereffektivt. du kjøper en startpakke med det du trenger. for min del trenger jeg ikke veiledning i å holde vekten, men en kickstart etter at hormonene har gjort noen sprell med kroppen min.

www.ketolyse.no

ellers er (som hun over og skriver) grethe roede kurs en flott måte å endre kostholdsvaner på. har flere venninner som har hatt gode resultater med dette.

Skrevet

Anbefaler vektklubben til VG. Fungerte veldig fint for meg, ti kg ned på 12 uker:)

Skrevet

Jeg går på Grete Roede nå, og har gått ned nesten 15 kg siden slutten av august :-)

Enkelt og effektivt.

Skrevet

tusen takk for svar ;))

Jeg er litt utålmodig og synes d virker så vanskelig å klare å legge om kostholdet,er så moro å høre om andre som har gått så mye ned og klart d ;)) jg er ikke redd for å prøve nye ting å spise annerledes,men synes d er verre¨å få til at resten av fam også skal spise d (middag). Gidder ikke lage flere middager ;)) Men ser jo i grete roede at d er jo veldig normal mat,så da er d bare å sette igang ;)) lykke til videre ;))

Skrevet

tusen takk for svar ;))

Jeg er litt utålmodig og synes d virker så vanskelig å klare å legge om kostholdet,er så moro å høre om andre som har gått så mye ned og klart d ;)) jg er ikke redd for å prøve nye ting å spise annerledes,men synes d er verre¨å få til at resten av fam også skal spise d (middag). Gidder ikke lage flere middager ;)) Men ser jo i grete roede at d er jo veldig normal mat,så da er d bare å sette igang ;)) lykke til videre ;))

Skrevet

Lavkarbo diett! Jeg har fulgt atkins. Enkelt når man kommer igang, effektivt og man er ikke sulten. Krever at man setter seg inn i dietten, men det bør man vel uansett gjøre når man setter igang med noe sånt:-) Masse lykke til!!!!

Skrevet

Dersom det fantes tabletter som kunne få folk slanke, hvorfor er overvekt et problem da?

Trim mer, spis mindre. Kjedelig men sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...