Gå til innhold

Hvor mye koster smykkene du går med til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Giftering: 3.000

Alliansering:10.000

Morgengavering: 8.000

Halskjede: 3.000

Armbånd: 6.000

Øredobber: 3.000

Klokke: 2.000

Sum 35.000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokke: 1000

Diamantring: 3500

Perleøredobber: 1500

Sum: 6000

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du vet at mange og dyre smykker får deg til å se gammel ut, evt viser din virkelige alder....? Jeg tipper du ikke akkurat er noen ungfole ;-)

Jeg bruker et smykke jeg fikk i overraskelsesgave av min kjære til 500, el var det 250 på salg?, og ofte en ring til 3500.

Skrevet

Gravidsmykke (bola): 200,-

Thats it :)

Skrevet

Tre ringer (to av dem på samme finger), halskjede, øredobber, arbånd og klokke er da ikke mange smykker? Syns det ser diskret ut jeg. Er akkurat fylt 30.

Skrevet

klokke til 20 000

diamantøredobber til 30 000

giftering til ca 2000 tenker jeg

diamantring (arvet) verdsatt til 25000

Alliansering, tipper ca 10 000

Diamantarmbånd jeg fikk da datteren vår ble født, vet ikke verdi.

Bruker stort sett dette hele tiden, er skikkelig dårlig på accesories, men når jeg skal ut bytter jeg av og til ut øredobbene med noen ringer med swarovski-stener som koster 750 kroner.

Klokken og ringen er forresten forsikret med egen smykkeforsikring ellers hadde jeg ikke turt å bruke det.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hehe, trodde alle visste at mange og dyre smykker la til mange år i alder. Kanskje det ser ut som du akkurat har fylt førti.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hihi, jeg bare tuller med deg;) Du ser sikkert ut som en strålende tredveåring ;)

Skrevet

Giftering ca. 750 kr

Smykke ca. 300 kr

De litt dyrere tingene bruker jeg kun til fest.

Liker ikke å bruke for mye smykker og det passer heller ikke på jobb.

Skrevet

Jeg bruker kun enstens diamantøredobber, tilsvarende kjede og forlovelsesringen (amerikansk modell, emerald cut), totalt ca 25 000 tenker jeg.

Skrevet

Giftering: ca 3000,-

Det er alt.

Skrevet

Hmm...

Klokke: 149,- på statoil

Sølving: 200-300 for 12-13 år siden

Armbånd: håndlaget av sambo faktisk, masse sølvringer tvinnet i hverandre. Kostet nesten ingenting, men litt søtt allikevel.

Smykke: onkel fikk laget et smykke til meg da han bodde i Bahrain, hvor det står navnet mitt på arabisk i gull. Hatt det i 15 år, så jeg var tislig ute med navnesmykke, hehe. Sex og singelliv har nok kopiert meg! Pris aner jeg ikke.

Skrevet

Ring: 87 000,-

Klokke: 24 000,-

Armbånd: Laget av jenta jeg er fadder til

Smykke: Makramesmykke som overnevnte jente laget til min bursdag

Sum: 111 000,-

Skrevet

Giftering: £90

Av og til eitt eller anna 50 - 100 kr smykke frå Glitter. Og i periodar små sølvøreringar verd ca 50 kr

:o)

Skrevet

På høyre ringfinger: Enkel giftering gult gull 2000

Venstre ringfinger: Diamantringer i hvitt gull til ca 10 000 (alle på en finger, en av dem er enstensring til 5000. De to andre er ganske tynne)

Enkle diamantøredobber i hvitt gull

Skrevet

Forlovelsesring til ca 3000,- og øredobber til rundt 100-lappen! :)

Thats it, syns ikke jeg kler smykker.

Skrevet

2 ringer, ca 6.000

Klokke 10.000

Øredobber 4.000

Og jeg er 36

Skrevet

Glemte å summere i sist innlegg..

På høyre ringfinger: Enkel giftering gult gull 2000

Venstre ringfinger: Diamantringer i hvitt gull til ca 10 000 (alle på en finger, en av dem er enstensring til 5000. De to andre er ganske tynne)

Enkle diamantøredobber i hvitt gull 3500

Sum 20 500

Skrevet

forlovelsesring: 2750

that's it:P

Skrevet

Og hvor tomt er de i hodet på deg som går rundt og husker prisen på alt, men tydeligvis ikke verdien av noe?

Skrevet

Litt overkill med både smykke, armbånd, øredobber og ringer?.... Håper du ikke bruker de samtidig?...

Giftering 2500

designsmykke 8000

sum: 10500

bytter vanligvis smykke med gullhjerte til 3000.

Skrevet

Bruker gifteringen som kosta ca 4000,- og et smykke jeg fikk av mannen min da jeg hadde født sønnen vår, vet ikke hva det kosta men er med hanheng av hvitt gull med diamanter...dette er smykker jeg bruker hver dag for di betyr mye...

ellers bryr jeg meg svært lite om prisen på smykker jeg bærer...går jeg med flere ringer eller armbånd har de som regel ikke kosta over 150,-

Skrevet

Forlovelsesring: 20.000

Giftering: 8000

Klokke: 23.000

Tot: 51.000

Ellers bruker jeg øredobber, armbånd, halssmykker og andre ringer ved ulike anledninger, alt fra billig stasj til dyre diamanter/ edelstener.. Har også mange klokker ( ca 10) , men det er tagen jeg bruker aller mest!

Skrevet

Ring i nesa. Ca 50 kroner, tenker jeg.

Har mange smykker, men liker ikke å gå med sånt til daglig. De fleste er gull/hvitt gull, og noen med diamanter. Og alle er gaver..... Så vet ikke hva det i smykkeskrinet koster heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...