Gå til innhold

Fødeplass Oslo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal til første svangerskapskontroll neste uke og skal søke om fødeplass da her i Oslo - men er usikker på hvor jeg vil? Noen som kan anbefale noe? Fødte førstemann på Ullevål og syntes egentlig det var greit, men skulle ønske de tok litt mer vare på oss etter fødselen - følte vi ble litt overlatt til oss selv på hotellen. Nå er det jo nummer 2 denne gangen så kanskje bare deilig å få styre alt selv (tror jo at jeg kan dette med amming nå....).

 

Vurderer Rikshospitalet, lurer på om de tar mer vare på mor etter fødselen der? Var sliten hele oppholdet på Ullevål sist....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte nettopp på Rikshospitalet. Var der jeg var sist, og hadde det veldig bra der. Var på vanlig barsel og jeg og barna ble tatt veldig godt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte også på Rikshospitalet sist og var veldig fornøyd med det, så jeg har søkt dit igjen. Syntes jeg ble veldig godt ivaretatt. Men hvis du vil dit, må du søke veldig fort, det blir fullt med en gang. Man må vel for så vidt søke relativt tidlig på Ullevål også for å være sikker på å få plass. Minuset på Riksen er at det ikke er hotell der, så pappan får vanligvis ikke bo sammen med dere og man må ofte dele rom med andre på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...