IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 jeg har ei venninne som har bodd i England noen år, nå sitter hun å strir med 4 eksamensoppgaver, så jeg tenkte å sende henne en oppmuntring i posten. Noen som har noen gode ideer på hva dere ville savna om dere bodde i utlandet???? godter eller andre ting liksom.. =)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 en klassiker som MÅ med det ja.=) Noe mere jeg kunne funnet på?=)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Da jeg bodde i Australia savnet jeg majones og salt lakris. Begynte nesten å grine da min venninne sendte meg en stor pose Tyrkisk pepper )
Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Stupedama er også en høydare som mamma brukte å sende meg da jeg studerte i London. Og så sendte hun Nemi og Pondus, små pakker med Vestlandslefser, brunost og en ostehøvel:)
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Seigmenn, Smørbukk, geitost, tyttebærsyltetøy, Dent, lomper, vaniljesukker, Idun ketchup, kransekake, og selvsagt krokanis, men den er ikke helt egna til å sendes i posten...
Ranveig R Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Då eg studerte i England og var skikkeleg deppa (første semester, erfarte smertelig at skuleengelsk ikkje er bra nok til å f.eks. følge med på forelesningar) sendte besteveninna mi ein stooor pakke med goodies: Melkesjokolade, Kim's chips, tyrkisk pepper-drops, salt lakris, Pondus, lokalavisa, laaaaangt brev som eg leste igjen og igjen, osv. God veninne du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå