Gå til innhold

Hva er det mest sexye med menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig syns jeg blikket er veldig viktig, glimt i øyet samt evnen til at de ser på deg med "vil ha deg" blikk uten at det blir tacky. Og sjarm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intelligens, dominans på en mandig måte, hendene, øynene, stemmen, lukten, armene.

Skrevet

Kuken så klart (stiv, og kun hvis den er stor)

Skrevet

Smale hofter? Kan bare ikke bli klok på menn med brede hofter.

Skrevet

skuldrene, haken har mye å si, at han ser maskulin ut og sammtidig søt. Gerard Butler <3

Skrevet

jaaa, glimtet i øyet er veldig viktig..litt sånn fandenivoldske ;))

de må være større enn meg, så jeg kan krype inntil dem og føle meg trygg. og sånne arbeidsblodårer oppover armene er seeexy, og jeg liker dem mørke og høye. og litt hårete, ikke for mye, men sånn passe, da er man mann da ;D

altså tilsammen så kan det vel summeres til at han hovedmannen i 300 (sånn som han er i filmen), noe ala han er drømmemannen min.

hmmm...gud som jeg savner en mann ;)

Skrevet

jaaa, gerard butler var det han i 300 het ;))

Skrevet

Et markert hakeparti med en dertil egnet sexy munn er et stort pluss i min bok!

Skrevet

Gerard blir jeg kåååååååååt av!

Skrevet

Kjæresten min må være den fineste mannen av alle, Han ligner litt på Gerard Butler på kroppsbyggningen ( Han i P.S i love you) og Robbie Williams ( har øynene) og han har en stoor kuk.. :P

Skrevet

og jared leto har verdens fineste øyne!!!

Skrevet

intelligens, høyde, litt hår på kroppen (ikke mye altså men absolutt ikke sånn som petter pilgård... ugg), 2-dagers skjegg, lange pene hender, og ja helt enig med gutter med store hofter - det er skikkelig turnoff!

Skrevet

Overkroppen. Skuldre, armer, rygg, bryst.

Skrevet

Høy og mørk med brede skuldre så jeg føler meg trygg. Og faglig sterk innenfor sitt felt, han må brenne for det han driver med. Da virker han dominant og trygg.

Herregud, vi moderne damer som liksom skal klare oss selv ;)

Skrevet

Han må ha hår på kroppen, kraftig (ikke feit), kraftige hender, med synlige blodårer, og ikke kortere enn meg. Så må han være dominant, da har vi en mann. Korte menn er usexy.

Skrevet

Smale hofter, v-rygg, sterk nakke, veltrent uten å bli diger og muskelklumpete, sterke underarmer (med synlige årer) og en god del hår på kassa, samt 3-dagersstubb og stor kuk. Samboeren min, mao:)

Skrevet

Det kommer an på mannen.

Men jeg faller for en som er morsom og selvironisk. Menn som får meg til å le kan snurre meg rundt lillefingeren hvsi de er morsomme nok. Men de må i tillegg se nogenlunde ok ut og være intelligente og snille.

Og da liker jeg: at han lukter godt (ikke after shave, men hans naturlig lukt). At han har brede skuldre og smale hofter. At kan har gode,sterke hender, en lunt smil som også når øynene, at han er sterk og selvsikker.

Jeg liker et bredt skjortebryst, overgangen fra nakkehud til hakkehår, en ru kjake, kinnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...