Gå til innhold

Ang svinevaksine....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litjtuppa fikk vaksine i dag, men nå hører jeg rykter om at hun må ha påfølgingsdose innen 3 mnd! Noen som vet om det stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ryktene har jeg også hørt,MEN jeg ringte helsestasjonen i dag for en oppdatering, og hun sa at det egentlig var tenkt at de små skulle få to doser(siden de får en halv dose pr gang), men hun kunne ikke si sikkert om de trengte en dose til, eller om myndighetene innen da var kommet frem til at det bare trengtes en dose.

Visste heller ikke om hvordan de det gjaldt fikk en evt innkallelse til å sette neste dose

 

Blir ikke klok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...