Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 harry harry og harry. a pro pos ting som er helt ut... skrekk. Men praktisk da så må jo innrømme at jeg har et par..
Tommage♀♂ Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Harry og ekkelt. Veldig lite flatterende på de fleste
Zyan Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Har bare string jeg, ikke hatt annet på mange mange år. Bryr meg fint lite om det er moderne, fint, stygt, harry eller helt ut, er jo JEG som skal ha det på og like det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 driter i om det kalles harry av fisefine damer jeg altså jeg takler ikke bruke annet jeg, truser sklir jo bare opp i rompa, også får man pantylines jo ;p så herigårdn brukes det vanlige truser kun på nettene når jeg har mensen.
Zyan Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Der er jeg enig Tommage, det ser ikke bra ut på mange mennesker. Men likevel er det de jeg velger. Ikke fordi de ser bra ut på meg, for det gjør de IKKE...hehe. Vanesak sikkert, klarer ikke vanlige truser lengre..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Alt her inne defineres som harry. String er det som ser best ut. Det som imponerer meg er de som går med trange bukser og underbukser under, det ser ikke annet enn jævlig ut. Skikkelig bestemor ræv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 synes det er mer harry med firdelt rumpe pga trusekant, enn string!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 harry - dog et must om en går i trange bukser uten lang topp over rumpa - men det er jo også litt harry da... trange bukser uten lang topp over altså
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Det er ekkelt, men jeg må bruke det når jeg går med thights, ellers får jeg bestemorkant:/ Men kjøper nok inn slike sømfrie hipstere så fort som mulig slik at jeg slipper den stroppen i baken! Føler at jeg går rundt med en bæsjstropp! USJ!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå