Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #26 Skrevet 10. november 2009 Julepynt som barna har lagd er kanskje ikke estetisk vakkert, men veldig koselig! Når sønnen din kommer hjem og er stolt som en hane over den egenproduserte dorullnissen med grønn munn, kommer du virkelig til å si at den får han sette på rommet sitt? Det høres virkelig trist ut, synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #28 Skrevet 10. november 2009 Ei venninne av meg har oppblåsbar nisse! Den er så grusom, og det får ho høre hver jul.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #29 Skrevet 10. november 2009 Haha... http://ugly-christmas-decorations.com/decorations/wreath/
☆☆☆(☆)80 Skrevet 11. november 2009 #30 Skrevet 11. november 2009 hater tripptrapplysestaker av tre som står i vinduskarmen med elektrisk lys som skal se ut som stearinlys... og rabiate fjøsnisser!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #31 Skrevet 11. november 2009 Regner med at du mener juleservise?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #33 Skrevet 11. november 2009 Mange som henger julelys (plastikkrør med lys inni) som kommer i forskjellige farger på veranda. Er så stygt.
Raych Skrevet 11. november 2009 #34 Skrevet 11. november 2009 Blinkende lys, flerfargede lys inne/ute. Glitter på juletreet. Er ikke så veldig glad i nisser, men det er ikke det verste jeg ser.
Bare™ Skrevet 11. november 2009 #36 Skrevet 11. november 2009 Ikke ofte jeg bruker ordet HARRY om andres stil, men når jeg ser VM i å dynke huset i farger og lys da kjenner jeg at det er et passende ord.. Harry og glorete..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #37 Skrevet 11. november 2009 Personlig er jeg ikke så imponert over blinkende lys.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #38 Skrevet 11. november 2009 Blinkende lys, i forskjellige farger og som blinker i i forskjellige intervaller er grusomt. Og når de i tillegg henger i uorden, da blir det ekstra grusomt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #39 Skrevet 11. november 2009 Hehe, åpna denne tråden bare for å svare nisser! Og da sånne USA-nisser, fjøsnisser er greie (så lenge de ikke er skumle), men de andre er ekle!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #40 Skrevet 11. november 2009 hva er usa-nisser? NOen som har en link?
Himmel og hav Skrevet 11. november 2009 #41 Skrevet 11. november 2009 Ojojoj, selv om jeg er familiens selvutnevnte julejunkie, så er det et par, tre ting som selv jeg klassifiserer som uglybugly: Fjøsnisser som ser ut som om de bare venter på at du skal sovne så de kan drepe deg med grautsleiva ( eller gremlinnisser om du vil), sånne lyslenker som ser ut som de er stappa ned i en blank hageslange og tjukke glitterlenker i gull. Bortsett fra det så henger det lys på buskene ute, nellikappelsiner, pepperkaker og stjerner med lys i vinduene, et fargerikt juletre med både hjemmelaget og bortekjøpt, nisser, kuler, glitter og engler, norske flagg og julstjerner....åh, jeg gleder meg til lillejulaften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå