veldig fødeklar Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har akkurat kommet hjem fra sykehuset. Tok en tlf til føden fordi jeg hadde blod og en del slim på papiret etter et toalettbesøk. Legen på føden sjekket meg grundig, m bl.a ul. (der viste det seg at frøkna nå hadde snudd seg, yes). Tok i tillegg en urinprøve som viste urinveisinfeksjon. Legen ga meg en resept som jeg skulle bruke i 10 dager og mente jeg burde ha 100% sykemelding mens jeg tok kuren. Er ikke det å overdrive litt? Er 50% sykemeldt fra før,men det er kanskje lurt å høre på hva legen sier? Syns det er litt vanskelig dette. Vil jo gjerne være "flink" å jobbe mest mulig lengst mulig. Er nå 29+4. Selv om dette er noe jeg må avgjøre selv i samråd med legen hører jeg gjern litt om deres tanker omkring dette..
curly sue Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Man kan ofte få en del kynnere og menssmerter i forb. med en urinveisinfeksjon. Dermed er det lurt å ta det med ro og gi kroppen mest mulig hvile til infeksjonen er bekjempet. Ta det rolig og slapp av i noen dager, uten dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå