Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Glemmer bestandig å ta med meg noe viktig når jeg reiser noen steder.. Skal på romantisk lang weekend, og enten pakker jeg for mye med meg eller for lite.. Vi skal til Göteborg, vet ikke om det er så kaldt der da. Så skal vi gå ut på byen, resturant osv bo på fint hotell.. Hva hadde dere tatt med for en helg?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 4 truser 2 bh reist i olabukse og genser og jakke /kåpe kjole el bukse til ut på byen og det du trenger til antrekket et antrekk til ut å spise dratt hjemme i det jeg kom i ) singlet og en kosebukse til å slappe av i på rommet, husk sminke og stæsj:)) god tur ps ta med pen skoa, reis i gode gå sko.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Hahah.. Dildo osv trenger jeg ikke men kanskje kondomer men det fikser han. Dette planlegger jeg å ta med; 2-3 bukser, 3 bluser/ genser 3 finkjoler 2 par finsko 1 par behaglige sko Masse undertøy, 1 varm jakke Badetøy Sexy nattkjole og morgenkåpe Treningstøy + hårføner,glattetang osovosv.. Blir litt mye for tors-mandag? reiser med støvletter/ kåpe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 jaaaaaaaaaaaaaa du kommer aldri i verden til å bruke 3 kjoler. og morgenkåpe?? tar alt for stor plass i tilegg leier de fleste hoteller ut det til en rimelig kr under ditt opphold. hilsen jeg som skrev lista over her,, ikke dildo hehe ellers var du flink
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 hehe du får nok ikke brukt halvparten
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Nja, vi skal ut og spise på fine resturanter ca fredag,lørdag, søndag, og ut på byen fredag,lørdag. Det er nok sånne stygge store morgenkåper der da, siden vi skal bo på 5 stjernes hotell, men jeg vil ha min lille pene silke morgenkåpe med meg. Så tror nok jeg får brukt alt;) Ser dumt ut å gå med samme klær hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå