Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hva ville dere helst ha; En mann som jobber og reiser mye men drar inn masse penger som gjør at dere ikke har noen økonomiske bekymringer, men dette gjør at du er mye alene med ansvar for barn og hus eller en mann som har en 8-4 jobb, tjener snittlønn og har masse tid til å prioritere hus, hjem og barn?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 8-4 jobb, tjener snittlønn og har masse tid til å prioritere hus, hjem og barn. Masse penger kan man alltids tjene senere (om det er viktig), men tiden får man aldri tilbake;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Penger, for da trenger jeg ikke å jobbe så mye, og kan bruke mye tid på ungene. Vi har det slik, og det er perfekt for oss.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 har en mann som jobber mye og tjener bra. Skulle vel ønske at han var mer hjemme, men så ville jeg heller ikke byttet bort huset vårt, bilen, hytta, feriene og det hun over sier, muligheten til at jeg ikke trenger å jobbe så mye. Pluss at jeg syns det er litt sexy med menn i høye stillinger.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 En mann som er på sin hylle i livet og som trives med det han gjør. Mannen er lektor noe som betyr at han verken har mye penger eller tid igjen etter jobben, men han elsker jobben sin og er i strålende humør fordi han elsker det han gjør
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Har mann som reiser mye, vi har det vel ikke akkurat så fett. Men det er fordi jeg studerer og vi har bare en inntekt da. Når jeg er ferdig med studiene, skal han jobbe mindre. slik at vi begge får mest mulig tid sammen som familie. Kunne jeg velge ville jeg aldri valgt at mannen skulle jobbe og reise mye. Penger er egentlig ikke verdt så mye, bare man har det man trenger og på død og liv på spy ut penger på masse ting man egentlig ikke har bruk for.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Penger er egentlig verdt ganske mye det faktisk... Det gir en helt annen frihet enn ellers og betydelig mindre bekymringer. Dessverre... skulle gjerne hatt ja takk, begge deler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå