En Prins + Prinsesse Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 jeg har en gutt på 2 1/2 år, å jeg har laget min egen pakkekalender, med små leker og litt godteri i.. Denne kalenderen er helt lik den jeg hadde da jeg var liten.. morro å fortsette den tradisjonen! Hadde denne i fjor også, å kommer nok til å ha den i MANGE år fremover =) Hva gjør dere?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Mine er 3, 6 & 9 år og de har en pakkekalender på deling, de trekker hver sin dag... og så har de 1 barne tv kalender på deling.. Pakkekalenderen vår er 140x80, og har mannen min sydd :)
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 å, så koselig at han har sydd den da =) Morro med hjemmelagee ting =)
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Jeg broderte pakkekalender til min førstefødte da han var ett år. Den er nydelig, og en av mine store stoltheter fordi det er det mest omstendelige og tidkrevende håndarbeidet jeg har gjort. Det er tre ganske store motiver under hverandre. Har også en liggende som jeg holder på med til lillebror, men den blir aaaaaldri ferdig. Må vel få ferdig den under et eventuelt svangerskap så jeg kan begynne på en til tredjemann. *Sukk*
rødt&blått Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg har kjøpt inn til pakkekalender, men venter på årets tv-julekalender i posten etter å ha funnet et gratistilbud på nett.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 i år får 4 åringen my little ponny gave kalender siden jeg har nok med flytting, baby og spire i magen
DK+2 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg har kjøpt en helt vanlig sjokoladekalender til 10 kr til min sønn på 2,5 år. Har heller tenkt å lage pakkekalender til han til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå