Gå til innhold

Så er jeg tilbake her! Flere fra Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en liten jente mai 2008 og er tilbake her nå, med kryssede fingre og tær for at det holder til i beg av juli :) Flere som har små fra før? Skal flytte fra Oslo til Bergen etter jul en gang og vil gjerne komme i kontakt med andre der. Kjenner nesten ikke folk, bortsett fra vennene til mannen min da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Jeg er fra bergen:). Fikk en liten gutt i juli 08 og nå har jeg foreløpig termin igjen 18 juli 010:) Håper også at det går bra for jeg hadde en spontan abort for en 6-7 mnd siden. Velkommen til bergen når du kommer da:)

Skrevet

Er gift med en bergenser da hihihi

men bor ikke i Bergen da, men er med gjevne mlm til Tysnes.

Gratulerer så masse da.

Skrevet

Så hyggelig da med svar så fort :) Du må ha masse lykke til!! Er formen god? jeg er i mye bedre form enn sist, og prøver å sette pris på det (og ikke tenke at det er noe galt ...) - godt at kvalmen kan begrense seg til formiddagen og morran dersom dette holder videre også så er det superb.

Skrevet

tusen takk:) Du også!:) formen er forløpig bra. Men så er jeg bare 4+4 i dag da så jeg venter på plagene..hehe. Var veldig kvalm helt til uke 15 sist. Så håper virkelig jeg slipper det denne gangen! Men bare jeg får en frisk og fin liten baby om ca 8 mnd så skal jeg ikke klage;=)

Skrevet

Hei hei! Gratulerer som nygravid og velkommen over fjellet etter jul! Jeg er Bosatt i Bergen og er 10+6 med førstemann, håper på at det holder frem til begynnelsen av juni en gang =) Er selv fra østlandet, har bodd i Bergen i over 3 år nå, men ikke mange kjente som er gravide her igrunn. "Heldig" er du hvertfall om du er kvalm om morran, her kommer det desverre til alle døgnets tider. Lov å håpe at det gir seg etterhvert :)

Skrevet

Hei,

bor like utenfor Bergen, men jobber i sentrum. Har ei jente født i september 07, hadde en SA i august, men er nå rundt 6 uker på vei...krysser fingre og bein at det holder seg på plass denne gangen.

Velkommen til Bergen :)

Skrevet

Jeg bor i Bergen, men er fra Østlandet. Har bodd her siden høsten 2005. Kjekt å hilse på flere her inne som bor i Bergen og som er gravid! :)

Skrevet

Hei :-) Jeg bor i Bergen og er 11+ 3 dager gravid med nummer 2. Fikk en jente i -08. Hadde vært kjempe kjekt å bli kjent med flere som venter barn rundt den tiden jeg skal ha og som bor i Bergen.

Skrevet

Jeg bor i Bergen. Er fra østlandet, men blir boende her!! Liker fjell og friskt vær. Er ikke så langt på vei, men merker det er noe der inne. Førstegangsgravid, så dette er meget spennende!

Skrevet

Kansje vi kunne arrangert et treff om en stund da? :). Kunne vært jo vært koselig:)

Skrevet

Heisann, så hyggelig å logge seg på og se alle svarene fra Bergensjenter :)

Vi gleder oss masse til å flytte, som dere sier friskt vær og flott natur. Frisk luft er jo av spesiell betydning for tiden.....aaaah. Skrøt i går av at jeg ikke var kvalm om kvelden, og i kveld....aaaah. Ja ja. Er supertakknemlig over å være gravid uansett!

Er selv fra NordNorge og er kystmenneske, så da tror jeg Bergen skal passe svært bra! Men må få jobb først, og er usikker på om når jeg skal fortelle dem at jeg er gravid i prosessen..... grubler litt på det....(er 7 uker på vei i morgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...