Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Alt fra luer til truser har jeg system i...spesielt eldstejenta på 3år som går i barnehage...alt ligger fint og sortert i skuffen og i gangen har jeg hyller der luer,hansker og halser ligger, og i den andre skuffen har jeg tjukke gensre som brukes under dressen...og ja..3 knagger der dresser henger..og en skuff til regntøy... Jeg er vel en sorteringsfreak..men jeg elsker å holde orden i klærne til barna...hehe..kansje jeg trenger en ny hobby:) Men det er veldig greit og praktisk å ha god orden i alt! Mannen er godt opplært, så han vet hvor alt skal ligge etter hvert bruk :=)
Mille** Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Her er det også system. Jeg er i grunn ganske glad i å ha system på ting. ;o)
kokosyklus Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Så bra dfor deg:) jeg liker best å ta kameraet mitt ut på tur og ta bidler, fremfor å sortere ting hit og dit. Sikkert derfor det er så rotetet her og jeg er så sliten:)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Ja ikke sant:))
noLadyjustME Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Ja har et godt system, men system i rotet! Alltid greit å ha en fast plass, så sparer en jo masse tid neste gang det skal brukes..
kokosyklus Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Det er brettekant i sakpet hennes da, på det som ligger der iallefall, Alt det andre ligger brettet klart i kjelleren. Og der ligger det til vi trenger det. Skjønner ikke hva mans kal med klesskap egentlig
Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Fullstendig kaos, og jeg er lei, men mangler to ting for å få det organisert (jeg er pedantisk og vil aller helst ha ALT i system) Mangler a) tiltakslyst noe å ha ting i (ønsker meg VELDIG noen nye kommoder!)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 haha jeg tar tar mye bilder selv faktisk og vi er ofte på tur, men har alltid tid til å sortere..men jeg bruker mye av kveldene på husarbeid da, synes det er helt greit:)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 ikea? der vi kjøper oppevaring...
Mille** Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Hehe....det er jo system man sparer tid på. Vet alltid hvor man har ting og slipper å leite. ;o)
3småtroll♥ Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Har system i galskapen her også Men ikke fullt så mye skuffeplass i kommoden her da så her har vært barn en skuff hver;) Øverste er eldste sin, mellomste er mellomste sin og nederste er minsemann sin:) Det klarer selv mannen min å huske:_) Ellers er jeg ikke super-ryddig av meg, men når det kommer til klær så får de fleste fnatt av meg; jeg stryker det meste nemlig;) Og jeg kjenner faktisk bare en til fra vår generasjon som også gjør det... Hun er fra Bosnia da så er vel mer husmødre enn vi er... Det gir meg glede å se at alt ligger pent i skuffer og skap med brettekant! He-he, er vel sært det også
Tre jenter søte små Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Ja, jeg har system for alle klær til jentene. Har tre jenter i barnehagealder, så det er mye klær og utstyr. Jentene er stadig i skuffene og i skapet og roter, så jeg må rydde ofte Har ei i str 92, ei i str 104 og ei i str 116, så fort det blir kaos i hvem som eier hva. De har egne skuffer med system. Ingen klær er blandet på tvers av jentene. Har også noen klær/utstyr som er felles som har egen plass, som f.eks hansker, pannebånd, reflekser
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Kan tenke meg det blir mye klær med 3 barnehageunger! Snart har jeg selv 2 jenter i barnehagen da..men har også avskilt alt av klær em i mellom, er jo så mye enklere å finne frem, spess i morgen kaoset:)
3småtroll♥ Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Ja det nytter jo ikke å slenge alt av tøy sammen?! Kanskje hvis du har en gutt og en jente... Nei- hver sin skuff og selfølgelig hver sitt skap til vanlige klær! Er jo så greit når de kan gå i sin skuff å finne votter og luer om morgenen i kaoset;) Tilogmed lille på 18 mnd vet hvor han finner sine ting:=) De har også egne skap på badet med tannbørste, tannkrem, bleier, pysjamas osv... Jentene har en tendens til å fylle op skapet med sminke, strikk, smykker og diverse dilldall, men det er da deres skap og jeg slipper å se rotet!
Tommage♀♂ Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Jeg er ikke sånn spesielt ryddig av meg, men har da system i klærne. Alt har sin plass, og ligger det ikke der det skal vet jeg at det er til vask eller at sambo har "ryddet" det. Hans klesskap ser ikke ut, han har litt av alt i alle hyllene, selv om jeg organiserte det så fint da det var nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå