Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har fått bhg bilder. Fint bilde, men bhg ha satt opp håret på jenta bak,og sjiftet klær..og klærne var utslitte. Jeg leverte de med de klærne hun skulle ha på bilde. Verst var det med håret..ville at det lange fine håret hennes skulle vises på bildet. På bildet ser det ut som hun har kort hår:-( Har de rett til og sette opp håret da? :@
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Siden du leverte henne i bhg, med de klærne på, så kan det godt hende det hadde skjedd et uhell. Det med håret kunne ha med praktiske ting før fotografering å gjøre, og at de rett og slett glemte det av. Eller at en annen ansatt kan ha trodd du har satt opp håret.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Regner jo med at de har skiftet på henne fordi hun hadde blitt blaut eller hadde griset mat på seg. Det med håret hadde antagelig en praktisk årsak, om de har f.eks malt og håret hennes hang ned i det hun jobbet med måtte de jo få det bort. Så har de vel glemt å ta ut strikken/spennen igjen etterpå. Men skjønner at du ble litt frustrert da..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 ja..eller nei..jeg sjiftet mening..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Alltid dumt når bilder ikke blir så fine som man hadde håpet på, men barnehagebilder er ikke det samme som å bestille time hos en fotograf. Det går fort i svingene og om en unge har majones i håret eller ikke akkurat finklær på, så tror jeg ikke hverken fotografen eller personalet bryr seg om det. Hvis du vil ha finere bilder bør du kontakte en fotograf.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Å herregud, enda ett barnehagebilde- innlegg.. Ungen går i BARNEHAGEN, det er et barnehagebilde. Du kan ikke forvente deg at det skal være perfekt. Ta med ungen til fotograf heller.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Nei, jeg forventer ikke at barna mine skal se strigla ut på barnehagebilder. Da tar jeg dem heller til fotografen.
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Big deal. Kanskje hun faktisk ser normal ut, da, ikke som ei pyntedokke. Barnehagebilde er et bilde fra en hverdag, ikke barneparaden 209
babysjuk82 Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Jeg pynta hun ikke. De klærne jeg valgte,var joggebukse og en genser. Så iom det ikke er fotograf bilder,så treng det ikke se bra ut? H i
Gjest Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Hva skulle de gjøre dersom klærne var skitne da? Ekspressvaske de for at hun skulle ha akkurat disse plaggen på bildet?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 hadde ikke giddet bruke energi på dette... jeg har aldri tenkt at barnehagebildene er noe jeg kan bruke til noe... har heller blitt gledelig overrasket om de er bra.. Tenk på de stakkarene som jobber i barnehagen denne dagen... alle beskjedene og hår opp og ned, klemmer og strikk og jakker og gensere og skjørt og snørr og ikke lov å leke i de klærne men SKAL ha de på til fotografering.. har bukse på men de kan vel kanskje bare bytte på barnet mitt... de har sikkert 20 barn..og GOD tid lissom..... gå til fotograf du.. der du kan "overvåke" alt og få pirke på det du vil...
Gjest Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Sint, ikke jeg. Jeg har vansker for å bli sint. Men jeg hadde nok blitt skuffet. Hvis jenta mi gikk med håret utslått til vanlig hadde jeg foretrukket å ha henne slik på bildet også.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Hei. jeg hadde nok blitt sint. når du vet at barnet ditt skal ta bilder i barnehagen sender du ungen din i barnehagen sånn som du vil han/hun skal "være" på bildet. å i en barnehage tar di bilder passe tidlig eller gjør ting med barna så di ikke griser seg ut før bilder. Jeg jobber selv i barnehage, å når vi tar bilder av barna tar vi det iallefall før mat. å i barnehagen til sønnen min har di også altid passet på å få gjort det før mat. for normalt sett tar foreldre på barna klær man syns er fine til fotografering i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå