Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 På UIB sine sider står det at om man tidligere har studert ved andre unversitet/høyskoler så kan man mest sannsynlig bruke de opptjente poengene i den graden man nå studerer ved universitetet. Jeg studerer til en bachelorgrad i IT. Har tidligere fullført 1 semester i sykepleie. Noen som vet om jeg kan bruke disse i graden min? Er jo ikke akkurat relevant, men det står jo ikke noe om at det må være relevant..
Mom2Two Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 I noen bachelorgrader kan det være satt av studiepoeng til "frie emner" tror jeg, og da kan det jo hende at noe kan brukes. Du kan søke om innpass av ekstern utdannelse i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå