Gå til innhold

studiespørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

På UIB sine sider står det at om man tidligere har studert ved andre unversitet/høyskoler så kan man mest sannsynlig bruke de opptjente poengene i den graden man nå studerer ved universitetet.

 

Jeg studerer til en bachelorgrad i IT. Har tidligere fullført 1 semester i sykepleie.

 

Noen som vet om jeg kan bruke disse i graden min? Er jo ikke akkurat relevant, men det står jo ikke noe om at det må være relevant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen bachelorgrader kan det være satt av studiepoeng til "frie emner" tror jeg, og da kan det jo hende at noe kan brukes. Du kan søke om innpass av ekstern utdannelse i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...