OsloMor Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Etter at jeg hadde den hersens influensaen, så har jeg så ufattelig dårlig matlyst. Eneste som faktisk smakte meg er min manns hjemmelagede kjøttboller og pesto, men det kan jeg jo ikke leve på. Mener gode middagsretter,lunsj, smørbrød etc. Sunne og ikke halvfabrikata, og ikke for mye melk:)
Tommage♀♂ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Aner ikke. Aldri opplevd dårlig matlyst=/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 hadde en stor plan om å si is, men jeg ser jo at det utgår. sylte
OsloMor Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 MMMM, sylte i lefse med grov sennep ja. Får kjøpe den magre sylta da, he-he;) Takk, takk, mer av denslags:)!
Mille** Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Hvis man får dårlig matlyst av svinesjuka så ønsker jeg meg den!! ;o)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jeg har ofte dårlig matlyst, bare fordi jeg synes det er så kjedelig å lage mat til meg selv... dårlig opplegg, men jeg spiser det jeg vil ha uansett hva det er Håper ikke det straffer seg når forbrenningen snur!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 hehe.. sina, jeg har også fått dårlig matlyst av den, men islysten og godterilysten er desto sterkere. så jeg tror ikke det hjelper så mye
Verbena Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Baker rundstykker når vi har en sånn dårlig matlyst periode hele gjengen, og det funker som bare det! skaffer oss matlyst igjen fort som bare det! Klarer jo ikke å la være å spise de deilige rundstykkene også lukter det nybat i hele huset!
OsloMor Skrevet 10. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2009 Sushi kunne jeg sikkert ha levd på, men der setter liksom lommeboken begrensninger igjen;)
lille-molly Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 matlyst på boks: nugatti! Tjukt lag på brødskiva
OsloMor Skrevet 10. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2009 Frukt er det eneste jeg spiser, nærmere bestemt litt harde og kalde bananer, og mango med lime over. Nugatti er det noe av det ekleste jeg vet om dessverre. Men takk for tips folkens:)!
Gjest Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Kyllingsuppe med pepper og hvitløk er godt når man er syk og har dårlig matlyst
cherry coke Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Ja, supper funker fint her.. Men når jeg tenker meg om, har jeg så og si aldri dårlig matlyst..hmm. Men frukt frister alltid. Kalde druer, sure epler:-)
solita 06 Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Hadde tenkt å foreslå hjemmelaget pesto... :-) Grillet paprika- grill til svart, legg i pose, skrell. Legg i en skål med et hvitløksfedd, litt god eddik og olje. Spis på godt brød med god ost eller hjemmelagd tunfiskrøre. Eller i salat. Eller til tortilla Spansk tortilla, (tykk omelett med potet og løk) Gulrotsuppe med ingefær, varmende og styrkende. Men lett hvis en ikke orker så mye Smoothie Frukt- gode druer, norske epler, appelsin Rista brød Tex mex fra Mucho mas
OsloMor Skrevet 10. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 10. november 2009 Takk for mange gode tips, her det litt av hvert å prøve seg på. Kom akkurat på at jeg faktisk har lyst på kokt egg og ansjos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå