Gå til innhold

jobben vet..


noepågang FØDT

Anbefalte innlegg

måtte jo si d på jobb i dag.. vi har julebord på fredag og det ble snakk om drikking. så då måtte jeg bare fortelle sannheten. Det ble godt motatt da! :) men d blei sagt med forbehold om at de måtte holde tett om det. Besteforeldrene og tanter og onkler vet ingenting enda... tenkte jeg skulle vente i flere uker til! er i 7 uke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal på fest nå til helgen og neste helg. Har planer om å si at jeg har urinveisinfeksjon og må gå på penicilin. Hehe.

 

Vil vente litt med å si det til alle :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine aller nærmeste kollegaer på jobb + sjefen veit det, jobber på stor barneskole med to lærere i hver klasse, og mistanken var stor da jeg plutselig forsvant til lege to dager på rad.. ellers veit ikke familie noe som helst, bor langt unna og har ikke lyst til å fortelle noe over telefon.. er 6+3 på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen veit det ,men ellers så vil eg prøve å vente med å si det. Sjefen ble ikke akuratt kjempe glad.....så mye å gjøre fremover. Men det går vel over;) Eg gleder meg stort...håper alt kommer til å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen glad sjef hos meg heller. Men syns likevel det var så godt å si det. Jeg er så dårlig og kvalm hele dagen, og klarer ikke å jobbe for full maskin. Nå føler jeg det blir lettere akseptert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobben min vet også. Fikk spørsmål fra sjefen om jeg skulle ta svineinfluensavaksina..å da jeg sa jeg ikke kan ta den så skjønte han det;-) Men så vet dem om MA`en jeg hadde i sommer da.. Syns egentlig det er greit dem vet om det. Så slipper jeg å lure meg unna å løfte tung og sånt. Dem passer godt på meg:D Å skulle det gå galt igjen,så skjønner dem hvorfor jeg blir deppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sagt det til et par på jobben...sjefen min ble heller ikke sjeleglad, men det driter jeg i:O) jeg er superglad..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg gruer meg til å si det til sjefen min. Er ikke så lenge siden jeg kom tilbake fra permisjon. De kan jo ikke bli sure, men det føles ikke bra likevel. Føler at jeg svikter litt, på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rystet over at flere av dere har fått negative tilbakemedinger fra sjefen! ? E d mulig? Skikkelig skuffet over at en sjef kan være så lite voksen å bli lite bli over at de ansatte blir gravide. Hva godt kain komme ut av d???? D fører bare til misstrivsel og tiligere sykemeldinger.. Oppegående sjefer bør holde seg før god tel d og ønske lykke til og se lyst på d, I aille faill late som! Dårlig stil! SKUFFET! har d heldigvis ikkje sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er i ferd med å forsvare sjefen min litt...Vet at hun normalt hadde vært kjempe glad på mine vegne. Men vi er i en ekstrem-periode med alt for lite folk og gravide fra før + mange nye som ikke er "selv-gående". Så rett og slett at hun ble matt, før hun klarte å si gratulerer når jeg gav beskjed. Men det går seg til, og jeg føler meg godt ivaretatt på jobb, tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ogsåplanerom åvente med å fortelle noe på jobben, men jeg snakket med en av kollegaene mine i går som jeg har så godt forrhold til. Hun ble kjempeglad på mine vegner.

Ellers er jeg spent på hvordan det blir med meg med tanke på at jeg bare er i et vikariat som varer ut april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...