*Mammalykke* Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Er så spent på deg nå! Vi hadde jo termin samme dag. Tenker på deg og håper du også sart er i mål!! Jordmødrene på KK var veldig grei og jeg hadde en fin opplevelse! Urettferdig dette her at noen må gå så leeenge! Masse lykke til =D
bergen81 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei! Så søt du er som tenker på meg;) Neida, sitter her like gravid jeg.. Og med like mye vondt. Er litt på randen av å bli helt sprø her nå, 10 dager på overtid og still going strong.. Har gitt opp litt, i allefall akkurat nå. Svinger mellom å være helt overbevist om at NÅ i natt MÅ han jo komme, til å være like overbevist om at det tar en uke til.. Føler jeg er den eneste i verden som ikke har født, selv om jeg vet at det er helt tullete. Skal på kontroll på torsdag, så får vi se da. Godt å høre at du hadde en fin opplevelse! Jeg er veldig spent, og håper bare på at jeg slipper å bli satt i gang.. Håper alt er bra med dere og at dere nyter dagene:)
Herkules Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Måtte bare innom en tur,på bim. i fjor så var det jeg som satt her 12 dager på overtid, 10 nov. var nok en av mine værste dager i mitt liv... Det var ingen tegn på noe som helst den dagen I morgen er det 1 års dag for lille snupp!! Plutselig kom hun og da var det ingen signaler over hodet og kjapt gikk det og Ville bare sende deg noen trøstende ord og si at jeg vet hvordan du har det nå og jeg har tenkt mye på hvordan det var i fjor i dag:) Kanskje det skjer noe akkurat i natt
bergen81 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for oppmuntrende innlegg:) Det er godt å høre at andre har ventet like lenge men at det faktisk har blitt baby av det likevel, hehe.. Begynner jo nesten å tvile litt innimellom. Jeg blir jo like skuffet hver gang jeg våkner og er like gravid som før, men vet at for hver time som går så er jeg nærmere målet. Gratulerer med dagen til jenten din!
Herkules Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Takk for gratulasjoner. Skjønner godt det er skuffende å våkne gravid. Vi satt i bilen på vei hjem fra legesjekk (de var urolig for blodpropp i benet) kl var litt over fire og mannen min sa: "ja ja nå skal det godt gjøres at du får baby på 11.11 " 1,5 t senere var jeg mamma for andre gang Du har jo store sjanser for igangsetting i morgen eller? Fortsatt lykke til
bergen81 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Så utrolig oppløftende Jeg tar gjerne den varianten! Har nesten resignert her jeg sitter. Skal på kontroll på KK i Bergen, og her er de visst veldig restriktive med å sette i gang. Men vi får se hva de sier, jeg vet ikke hvor lenge jeg er i stand til å gå sånn som dette, får jo ikke sove eller slappet av i det hele tatt. Er veldig klar for å bli tobarnsmamma nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå