Gå til innhold

Hva er spotify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en invitasjon, vet ikke hva det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en kvisekrem.

Invitasjon er nok til slikt home-party.

Skrevet

IKKE hør på det forige innlegget, og for all del TAKK JA! det er et helt fantastisk musikk program, hvor man hører på musikk online. Du laster ikke ned noe virus dritt eller filer med dette, og du kan søke blandt milioner av sanger og artister=)

Skrevet

Nei, det er det IKKE! Der kan du høre på musikk gratis, alt av musikk. Men usikker på om det er film også. Må være invitert for å komme dit.

Skrevet

Spotify er hudpleieprodukter som hjelper mot de med alvorlige acne-problemer. Det er organisert etter homepartymodell som hun over sier. Sikkert en slik invitasjon det er snakk om. Bruker å være 8-10 jenter på et slikt party.

Skrevet

Veldig bra hudprodukter! Jeg er i hvert fall kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har faktisk fått usedvanlig fin hud etter at jeg begynte med spotifyproduktene. Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Den kremen som heter Spotify Zero Acnes er helt fantastisk!!!! Må bare prøves.

Skrevet

Nei, det er ikke hudpleie dette er snakk om. Det er nok musikk. Noen som vet om det er film også?

HI

Skrevet

Min favoritt er Spotify Serum for normal hud.

Skrevet

Det er ikke filmer. men det er et fantastisk program, som man ikke kan få gratis om du ikke er invitert. så lucky u om d er det=) drit i hudkrementusiastene=)

Skrevet

Det beste musikkprogramet jeg har vert borti! Helt genialt, og masse, masse gamelt jeg aldri har funnet andre steder!

Skrevet

Krem...?? Tror det er en og samme person, som kjeder seg litt :P Spotify er musikk på nettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...