Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hvis mannen min hadde kommet hjem med UGGS ville jeg nok lurt litt ja :-) Hunterstøvler vet jeg ikke hva er (ikke helt med skjønner jeg) :-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Tror jeg hadde ledd meg ihjel om mannen min hadde tredd på seg noe sånt... Ikke akkurat mandig nei!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Nei, men jeg syns det er over-trendy, forfengelig og teit
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Eh, hva er UGGS? Og Hunterstøvler? Link til bilde, noen? Flaut, tror jeg må være
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Uggs på gutter... nei det liker jeg ikke. Hunterstøvler finnes i manneugave så de er forsåvidt greie syns jeg, litt sånn engelsk herregård kanskje... men helt ok.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 UGGS på menn?! haha grøss!! Hunter-støvler går vel til nød..heller det en Ilse Jacobsen
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Må vi ikke glemme at Hunter opprinnelig er støvler laget for bruk i landbruket, og det er de støvlene ca alle bønder i hele Storbritannia bruker og har brukt siden tidenes morgen. De selges på butikker som kan assosieres med vårt kjære Felleskjøpet, så ville kanskje ikke kalle det homsete. Men må jo ærlig innrømme at støvler generelt sett på menn ikke er veldig pent.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Hehe, hadde mannen min komt hjem med UGGS så hadde jeg seriøst daua av latter Hunterstøvler er hakket mindre gay. Sikkert noen trendy mannfolk som hadde dradd det i land, men kommer ikke på noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå