Gå til innhold

Nå er det slitsomt å være på jobb, må jo passe på å holde inn magen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hele tiden..

 

Er så oppblåst at jeg ser skikkelig gravid ut hvis jeg slapper av. Er i min 7.ende uke.

 

Jeg vil helst ikke fortelle det på jobb før det har gått 12 uker, så jeg tror dette blir hardt. Må kjøpe meg noen svære klær, store skjorter og sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke kommet så langt som deg...men ser veldig gravid ut... Gav faktisk beskjed til sjefen i dag. Vi skulle planlegge hva vi skal få gjort til neste år, og da ble min innsats godt medregnet. For meg føltes det da riktig å gi beskjed, selv om vi ikke sier det til alle andre enda. Er sååååå kvalm og. Fikk kommentar på at jeg så grå ut i fjeset...Svineinfluensa? trodde hun.... hva skal en si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, gleder meg veldig til å kunne fortelle alle det, slippe å skjule noe som er så fint:)

 

Jeg tør ikke fortelle på jobben enda, de tror nok at jeg er sikker der en stund fremover ettersom jeg har to små fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vises det allerede i 7ende uke? Er 9 uker på vei etter mensen, men jeg tror jeg bare er 6, fordi mensn har vært så uregelmessig sia jeg sluttet på pillene etter 9 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 7 uker på vei en gang, og ja det viser (eller er det bare jeg som føler det...) Kan ikke huske at det viste noe så tidlig med mine første to. Men de sier vel at det viser tidligere når man har født før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Er ny her med temin 26.07.2010. :) Testet positivt med cb digital 6dager før ikm.. Er vel da 3+5 i dag og oppblåst,masse luft. Skikkelig gravid mage... Sliter med å skjule det! Så man kan helt klart se gravid ut på et tidlig tidspunkt pga luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at det er jo ikke selve fosteret som gjør at man har stor mage så er det jo vanlig at nygravide blir veldig oppblåste. Søsteren min opplevde det, kunne se at hun var gravid nesten med en gang etter befruktninga :P

 

Så blir man kanskje litt mer oppmerksom på magen når man vet at det gjemmer seg en liten en der inni? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hoven i magen og spiser dessuten dobbelt så mye for tiden for ellers blir jeg utrolig kvalm. Går det mer enn to timer uten noe mat begynner kvalmen å komme ;-) jeg er 5+5 i dag, og har ett barn fra før. Tror det har mye å si om man har vært gravid før, og så er det utrolig individuelt. Har to gravide på jobben som begge har termin i mars, hun ene har kjempe-mage og hun andre nesten ingenting. Veldig individuelt. Men jeg orker ikke presse på meg trange olabukser nå, det føles ekkelt og trangt. Er som jeg sa litt "hoven" og oppblåst..

 

Har sagt fra til noen på jobben, for jeg orker ikke gå å late som jeg har det bra hele tiden. Har det BRA, men føler meg ikke helt bra da...

 

Men trenger ikke holde inn magen enda (har litt mage fra før jeg!), for jeg pleier å gå i tunikaer og skjorter som gjerne er litt løse. Elsker den moten som er nå, tights og tunikaer, olabukser med strikk i livet. Herlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...