Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Harry vs varmt og godt. Hmm, hva er viktigst tro?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg har en ensfarget fleece av et godt, kjent og dyrt merke. Finnes ikke noe harry med den, bortsett fra at kjæresten min har en tilsvarende herremodell, og jeg synest vel egentlig at det er litt små harry med par som skal matche hverandre i tøyet.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Om det er harry bryr jeg meg ikke noe om!! Det er kjempe mykt og varmt og det er det som betyr noe!! Bruker det bare hjemme eller på tur ute i friluft uansett...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Det jeg synes er harry er folk som tror at fleece er et plagg... Det går ikke an å si "en fleece". Fleece er en type soff. Jeg pleier å gå i en flannell....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Jeg blir stadig oppigitt over alt hva folk får seg til å se og mene her inne.. Hva så om du synes det er harry?? Det er varmt og godt og praktisk..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Hæ? nei, snarere tvert i mot. Mange fine sportye vrianter.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Neida, sikkert ikke. I grunnen er det meste harry bare mange nok liker det. Det er da de som skal fremheve seg selv og sin stil kommer fram og dømmer diverse klærr, ting, stilarter osv som harry. Av og til burde man bare holde kjeft!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Har en fleece jakke som jeg elsker å gå med på høsten og våren. Den er god og varm. Harry? Det gir jeg blaffen i.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Hvordan kan det få blitt harry? Det mest harry jeg vet om, er folk som har behov for å holde på slik som deg. Dere må ha triste små liv.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 1.lag merinoull som ikke klør 2.lag fleece 3.lag et plagg som tåler vind og bli litt vått..Voila, du kan være utendørs og ha det godt og behagelig fra mellom 10 grader plus, og ned til 5 grader minus...Om man skal være ute og leke, og ikke bare sitte på ræva ) Man bør nok ikke gå på byn med fleece, og ihvertfall ikke på en filmpremiere..Men kjære vene, hvem har tenk det? fleeseklær er en del av utegarderoben, så har man en annen en for ut på byn...Og vil man bruke føeece der også, så vær så god for min del... Hva bruker HI ut på tur Hva bruker ungen etil HI på skole/barnehage???istedet for fleece??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Jeg elsker fleece jeg. Er et genialt materiale Er det virkelig noen som har tid og krefter til å mene at det er harry, så greit for meg
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Det mest harry jeg vet er folk som er livredde for å være harry.... Krampaktig urban og trendy, DET er harry det!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Jeg tror folk her inne har misforstått ordet harry. Vet dere hva harry betyr, det virker ikke sånn. Lamper, hårfrisyre, fleece etc etc er ikke definisjonen av noe harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå