Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Spørs på hvilke sko det er og hvor skitne, men enten en fuktig klut eller i maskinen. De jeg vasker i maskinen er ofte sommersko eller joggesko. Vasket endel når snuppa drev med bleieslutt og tissa i skoene ganske ofte. Da er det jo enten å kaste skoene eller vaske de i maskinen. Og da prøver en jo en runde i maskinen først.. Det gikk veldig bra heldigvis. Har også vasket converse og nike-joggiser.
3småtroll♥ Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Joggesko og cherrox går i maskinen. Skinnsko blir vasket med klut. Goretex under rennnde lunket vann og gnir med klut;)
erteposen + 4 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Gore tex og fjellsko børster jeg av med en stiv børste når de er tørre evnt. våt klut med vaskemiddel. Impregneres skoa ofte holder det med børsting. Billige joggesko går i maskinen, dyrere blir ødelagt. Gamle sko går i maskina:) Våtservietter på pensko, ellers er jo en våt klut finfint.
Mor&barn Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Ok =o) Her blir i grunn sjeldent sko så skittne, men jeg har bare vasket to tøy sko i maskinen, aldri noe annet. Ellers bruker jeg klut, juf, biotex eller annet. Bare lurte på om det var jeg som var helt på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå