hormonia&alienimagen3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har en datter på halvannet år og jeg bærer både henne og poser og diverse ofte og mye,og har fra uke 20 omtrent hatt mye kynnere og stressrier++ Hadde ikke så mye aktivitet forrige gang,og lurer på om det er mulig om bæringen og generelt 2. gangs føder for tidlig...Har mye vondt i korsryggen og har mye kynnere pluss tarmproblemer se... Noen som vet statestikk og slikt på andre gangs vs. første?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Vært mye plaget nå i andre svangerskap. I første var jeg helt fin...
nrtoventesfebruar2010 Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg er andregangs fødende og har i dette svangerskapet de siste ukene merket veldig med kynnere og vondt i ryggen og mensen lignende smerter. Har også en jente på 2 1/2 som krever sitt og en jobb 50 % stilling så har nok litt der å si. Men i første svangerskap kunne jeg telle hvor mange kynnere jeg hadde hatt og det kan jeg ikke denne gangen!!
Nurket.21.12.09 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 jeg slenger meg med her, jeg gleder meg faktisk til å bli ferdig med denne graviditeten. har 6 uker igjen, men masse kynner og vondt.. Med Hannah hadde jeg kynner da også men det var liksom en kynne også ferdig, nå kommer de som rier med mellomrom på 10 min er jeg heldig en hel dag. men men litt vondt må vi vel tåle det kommer hvertfall noe veldig godt ut av det jeg går hjemme 100 % sykmeldt og vet ikke om jeg hadde klart å jobbe og ta meg av datra mi på 1.5 år. flinke dere som fortsatt klarer
hormonia&alienimagen3 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Ja det tar "litt" ekstra energi og fly rundt etter en unge når du har en annen som okkuperer ALL bevegelses frihet innvendig på deg.. Jeg jobber ikke og det er jeg igrunn glad for,jeg synes tiden går så alt for fort her...Det har liksom vært "oj,gravid igjen" til "OJ!!!Under 100 dager igjen" til "hmm,kanskje vi skal begynne og tilpasse snart?det er jo en del vi må gjøre...Har fortsatt 10 "hele" uker igjen jeg da... =0S Men synes det blir ekstra skummelt når det blir så fort kynnere og stress rier altså..blir litt redd h*n kommer tidligere av så mye aktivitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå