Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Synes vi nordmenn er altfor bortskjemte og kravstore som mener vi er fattige hvis vi ikke har råd til snowboard, pc-spill og andre dyre gaver til ungene våre. Det finnes mange ting barn liker som ikke koster skjorta. - Puslespill - Perler og strikk til å lage armbånd - Sprettball i fine farger - Fargeleggingsbok + farger - Hoppetau - Klistremerker - Plastilina. osv. Flere?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Et annet tips er å sjekke ut biltema,nille,europris,clas ohlson istedenfor lekebutikker. Kan finne ting som blir solgt i lekebutikker ganske mye billigere på de butikkene.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Hårspenner Bøker på tilbud (vi kjøper opp en hel haug når det er Mammututsalg) Vannpistol Masse tilbud på leker på høsten, jeg hamstrer opp da for bursdager Vanter/luer/pannepånd Dill og stasj fra HM Min 5 åring ville gått i ekstase over å få egen neglelakk til jul CD
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Bøker Lydbøker (går også an å brenne på cd selv om man har slikt utstyr) Maleskrin Fingermaling Ulike typer spill (memo, kinasjakk o.l.) Praktiske gaver som votter, lue, sjerf, truser, sokker osv. Dvd-er (fås så billig som 49,-) Rumpeakebrett Aktiviteter (svømmehall, kino, barneteater o.l.) Andre?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 http://www.helti100.no/epages/Helti100.sf Leker til under 100'lappen
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Dvd-filmer. Til jenter er det veldig mye stasj for en billig penge rundt omkring! . . . Mye av det jeg kommer på selv er nevnt over her...jeg er også en av dem som hamstrer på salg - både til små og store, bursdager og jul... :-)
jordbærsjokolade Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Europris har faktisk en del billige og fine leker altså Togbane til 199 feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå