Donna1 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Flere enn meg her som har begynt styre og ordne litt til jul alerede? Synes det er sååå koselig å begynne smått jeg... Iår blir det meste av gavene hjemmelaget og tenkte lage julekalender til junior isteden å kjøpe. Har vasket litt og tenker på begynne bake llitt men er det litt for tidlig ell??hehe ..blir jo helt hekta:)
Spire nr.2 <3 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Åjaaaa!!Jeg gleder meg så enormt til jul!!Klarer knapt nok vente til 1-søndag i advent før jeg drar frem litt julepynt!!Prøver å planlegge og så smått beg.å lage julepynt og julekort for å få tiden til å gå . Bakingen har jeg også planlagt,men ja,det er vel liiittegranne tidlig ennå hihi..
rachelmor Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 eg må si at eg venter med det meste til desember var det som var planen da men...Men har alt laget julekalenderen til vetlo klar, og det var utrolig morro... så har eg begynt å handle inn litt utstyr så vetlo kan lage litt julegaver til besteforeldrene,,, må innrømme eg begynner å å dilla.... men vi er jo snart i midten av november da så.. advent er jo rundt hjørnet så vi kan nokk trygt koooooose oss videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå