Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 "kan du legge det ut på skravle for meg?" kan ikke alle skrive innlegg der da? jeg som ikke har fått med meg noe...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Det er fodi de ikke kan være anonyme der og ikke vil vise alle niket sitt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Fordi de ikke kan være anonym på skravle....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Kan man ikke bare legge det ut på skravle selv da, og heller late som man legger det ut for noen andre som vil være anonym?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Det kan være en ide å spørre, slik at man skal tro at det er noen andre som legger ut på skravle skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå