Gå til innhold

ansiktskrem for meg som har ømfintlig hud, forslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåler ikke så mye parfyme, og har veldig tørr hud, så jeg må ha noe, men reagerer om det er for sterkt. Noen forslag???? Så er jeg utrolig takknemlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A-krem fra apoteket. Fantastisk. Mye bedre enn alle kremer jeg har prøvd. Her i huset brukes det av barn og voksne.

Skrevet

Jepp A-krem er helt fantastisk! har prøvd mange forskjellige kremer, men ingen slår A-krem!

Skrevet

men synst å huske at det var et eller annet med nøtter i den? Vi er allergiske ser dere. Stemmer det??

Skrevet

Faktisk.. Den inneholder peanut oil. Måtte sjekke krukka mi. :)

Jeg tåler ikke nøtter, men har ikke reagert på kremen.

Skrevet

Jeg er veldig sensitiv på kremer og den eneste jeg kan bruke er avene fra apoteket.

Skrevet

Ei jeg kjenner har Rosaca og veldig ømfintlig hud, hun bruker Mary Kay produktene og hun kan ikke få full rost produktene. Jeg bruker MK jeg også, men ikke samme serie som henne da jeg har en annen hudtype, og jeg er også veldig fornøyd.

Skrevet

Her i huset går det mest i A-derma hos både store og små, men den blir ganske fet i ansiktet, syns jeg, så om jeg bruker den er det kun om kvelden.

Om dagen bruker jeg Simple sin ansiktskrem. Den inneholder ikke parfyme eller fargestoffer og er lett og god til mitt tørre og sensitive ansikt :) Jeg kjøper den på Vita.

Jeg har ikke prøvd Avéne sin ansiktskrem, men bruker håndkremen. Den inneholder parfyme, men i motsetning til alle andre parfymerte håndkremer, svir den ikke på tørre og sprukne hender (med eksemutbrudd nå og da). Den er super, så jeg regner med ansiktskremen også er det :)

Skrevet

oliv naturell sensitiv sverger jeg til, har prøvd mange, både dyre og billige men denne funker absolutt best. fåes kjøpt på kicks og noen apotek.

Skrevet

Er godt fornøyd med noe så enkelt og billig som Spenol.

Skrevet

Her i huset brukes Ahava's grønne kremer. (farmor som har vært i israel og hamstret til oss igjen)

En datter med atopisk eksem, og svir og klør av de fleste kremer som er på apoteket. Men disse liker hun og gjør huden hennes myk. Har hun store åpene sår, så svir de litt men da svir alt, selv vann. Jeg svir på hendene av kremer med perfyme, og jeg svir ikke av denne. Vi fikk nå Ahava sin brune serie, som skal være for sensitiv hud, den svir jeg skikkelig av. Syns det lukter veldig mye av den, men jenta mi sier den ikke svir.

Man kan kjøpe de på nett har jeg funnet ut: http://no.strawberrynet.com/skincare/ahava/

De er virkelig vært ett forsøk, også lukter de kjempe godt.

Body shop sin kakao butter på boks reagerer ikke min datter på heller. Den er ganske så tjukk, men helt grei å smøre ut. Bruker den som kuldekrem på ungene om vinteren.

Skrevet

Signerer denne! Jeg har veldig ømfintlig hud, har eksem (psoriasis) i ansiktet, tåler ikke sminke etc og er avhengig av å bruke en god krem i ansiktet daglig. Jeg bruker Avene Repair (tror den heter repair, er en liten krukke). Denne kremen er den eneste kremen jeg har prøvd som jeg kan bruke, jeg har brukt den i to år nå og er strålende fornøyd, den holder til og med eksemen i sjakk.

Kan anbefale denne på det sterkeste! Jeg klarer meg ikke en dag uten.

Den er ikke all verdens dyr og er veldig drøy i bruk .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...