Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 I den siste uken har jeg fått skikkelig vondt i skambenet, og hatt veldi nedoverpress... Er det hodet som er festet??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 har det på samme måte. jeg søkte i søkevinduet her på bim, på "alle forum" og skrev smerter i skambeinet. Da finner du noen svar.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 de sier så... er nå ikke noe farlig i alle fall syns det kjennes ut som om lillegutt skaller i skambeinet jeg da... (skambein er forøvrig et skikkelig stygt ord)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 hehe sant det, men hva annet er det å kalle det?? ja synest jeg også, når det er det presset nedover i tillegg....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Det er neppe kvinner som har funnet på det ordet.
The Bad Gal Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Du har kanskje smerter i symfysen.(Symfysen er sammenføyningen av bekkenbeina midt foran på skambenet) Er bekkenløsninga som gjør det, og du kjenner sånne smerter ekstra godt når du f.eks tar et stort steg opp ei trapp, går ut av bilen eller flytter noe tungt med ene beinet. Blir det ikke bedre, eller øker i omfang bør du få en henvisning til fysioterapeut hos legen ganske kjapt, og dessuten prøve å unngå alt som belaster bekkenet på den måten(lettere sagt enn gjort, men..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå