tvillingmamma med babyimagen Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 men hvor lang tid tar det fra hodet er festet til fødsel starter? noen 2 gangs fødende som vet??
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Det kan ta mange uker. Husker ikke når det festet seg på meg, men ihvertfall 3 uker før fødselen, om ikke 4. Når har du termin?
dårligfantasi Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Er nok ikke noe fasit på det.. venter min andre unge og fikk beskjed for flere uker siden om at hodet var festet, men sitter her ennå, 9 dager over termin :S Festet seg også mange uker før fødsel med førstemann og der måtte jeg settes igang 11 dager over termin.
mammas skatter <3 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 hadde dere mye vondt i lysken/nedi der???? vondt å gå å slikt....etter hode va festa
tvillingmamma med babyimagen Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 jeg har termin 6 des. så det er 25 dager igjen, men når jeg var hos jordmoren sa hun at det var sjeldent at hodet festet seg så tidlig hos damer som har født før, så jeg håpet liksom at det skulle bety at det er kortere enn 25 dager igjen..... skjønner at man bare må smøre seg med tålmodighet.
lykkelig-mamma:-) Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 hos meg har hode vert festet siden uke 30 ifølge jordmor...syns d er litt rart siden jeg er 2.gangs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå