:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 Forfatter #26 Skrevet 10. november 2009 har fått to mannlige bidrag som jeg syns var verd å ta med jeg sa det ikke var en god idee og du har kontroll ja, meg i øret
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 10. november 2009 ett til "jeg viste det var noe jeg hadde glemt"
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 11. november 2009 #28 Skrevet 11. november 2009 Eller som det faktisk står på gravstenen til Kjell Aukrust: "Gud signe vår Herre"...=)
Lea Laus Skrevet 11. november 2009 #29 Skrevet 11. november 2009 Nja, jeg håper jo at det har kommet noen forbedringer innen den tid! F.eks. LCD skjerm på graven så jeg kan spille inn en liten snutt før jeg legges seks fot under. BØØØØ er jo et alternativ selvfølgelig. Eller "Står du dær å glor" på erke trøndersk. Alternativt: "Kjæm itj bortat om trusa di e lortat" eller " Bli itj sus, uten vodka i pappkruuus" I tillegg håper jeg de spiller "I'm om the highway to hell" av ACDC Alt dette må så klart skru seg på av seg selv når noen tråkker på graven min. Kanskje jeg burde pattentere gravstøtter med innebygget tv? Hmmm....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #30 Skrevet 11. november 2009 Omringet av idioter Her hviler xxx kald som alltid Her hviler xxx stiv for første gang
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 11. november 2009 #32 Skrevet 11. november 2009 dette skal stå på mannens sin: "Lykke til i nye lokaler!" På min: "endelig får jeg sove!"
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #33 Skrevet 11. november 2009 "Snakk om å grave sin egen grav.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå