Mane Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har begynt å tenke å jula, og har planer om å starte med kjøkkevaskinga ikveld, men synes det er best med julemusikk til. (Ja jeg vet det er tidlig) Når begynner dere å spille julemusikk? Er forøvrig helt imot at jula skal starte for tidlig, så julebrus og alt annet venter jeg med til 1.søndag i advent!
Lilleleen Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Må jo være lov med julemusikk hvis det er julerent du skal gjøre ellers venter jeg til 1 des.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Hehe, flere som ser fram til førjulstiden ser jeg:) Tenkte at jeg hadde lyst til å høre julemusikk her om dagen jeg også,men slo det fra meg. Litt tidlig Men jammen i meg skulle jeg nok skrudd det på om jeg skulle orket å vaske
Mane Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Bra det er flere:) Har fremdeles ikke kommet meg opp av stolen og inn på kjøkkenet.....Men tror jeg lar julemusikken vente til neste uke. For da er vi halvveis i november, og da er det lov med julemusikk for min del;) Har vel noen rom som skal vaskes da også!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 1 desember mener jeg, men med julevask må det være ett unntak Jeg tok kjøkkenet & stuen igår, nå er det bar resten av huset igjen...
Bumblebeee Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Vel, jeg ville egentlig sagt at det burde bli desember først, men i dag falt jeg for fristelsen. Var sååå koselig. Nå skal det sies at jeg holdt på å pakke inn julegaver og skrive julekortliste, så det var liksom "lov". Jeg har aldri julestemning i jula, så jeg nyter den når jeg kan
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 jeg mener at det er "lov" å høre julemusikk fra 1 desember.. vi tar altid julerent en av de to første helgene i desember, å hører da julemusikk så det jomer etter
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Her er det 1 søndag i advent som er første dagen vi hører på julemusikk. Det hender jeg tyvstarter litt, men i år er jeg fast bestemt på å vente. Det eneste jeg begynner tidlig med er klementiner, for frukt skal man jo spise når det er sesong.
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 jeg sier at har du lyst har du lov. Har forøvrig en sang som jeg bare elsker! Og den hører jeg på i mndvis før jul (Fairytale of New York) Men resten sparer jeg til jeg får julestemningen over meg, slutten av november sånn ca.
DK+2 Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Er helt enig i "har du lyst har du lov", jeg kunne sikkert hørt på julemusikk hele året om så, men prøver begrense det til noen få mnd før jul da, er VELDIG glad i julemusikk og jula generelt! Begynner ivertfall å høre på julemusikk i november f.eks. Har hatt flere koselige kvelder allerede med julemusikk. Holder på med 2 hjemmelagde adventskalendere, en til min søster og en til en venninne. Da MÅ jeg høre på julemusikk <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå