Gå til innhold

Når er det "lovlig" å spille julemusikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å tenke å jula, og har planer om å starte med kjøkkevaskinga ikveld, men synes det er best med julemusikk til. (Ja jeg vet det er tidlig) Når begynner dere å spille julemusikk? Er forøvrig helt imot at jula skal starte for tidlig, så julebrus og alt annet venter jeg med til 1.søndag i advent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo være lov med julemusikk hvis det er julerent du skal gjøre ;) ellers venter jeg til 1 des.

Skrevet

Hehe, flere som ser fram til førjulstiden ser jeg:) Tenkte at jeg hadde lyst til å høre julemusikk her om dagen jeg også,men slo det fra meg. Litt tidlig :)

Men jammen i meg skulle jeg nok skrudd det på om jeg skulle orket å vaske ;)

Skrevet

Bra det er flere:) Har fremdeles ikke kommet meg opp av stolen og inn på kjøkkenet.....Men tror jeg lar julemusikken vente til neste uke. For da er vi halvveis i november, og da er det lov med julemusikk for min del;) Har vel noen rom som skal vaskes da også!

Skrevet

1 desember mener jeg, men med julevask må det være ett unntak :)

Jeg tok kjøkkenet & stuen igår, nå er det bar resten av huset igjen...

Skrevet

Vel, jeg ville egentlig sagt at det burde bli desember først, men i dag falt jeg for fristelsen. Var sååå koselig. Nå skal det sies at jeg holdt på å pakke inn julegaver og skrive julekortliste, så det var liksom "lov". Jeg har aldri julestemning i jula, så jeg nyter den når jeg kan :)

Skrevet

jeg mener at det er "lov" å høre julemusikk fra 1 desember.. vi tar altid julerent en av de to første helgene i desember, å hører da julemusikk så det jomer etter :P

Skrevet

Her er det 1 søndag i advent som er første dagen vi hører på julemusikk. Det hender jeg tyvstarter litt, men i år er jeg fast bestemt på å vente. Det eneste jeg begynner tidlig med er klementiner, for frukt skal man jo spise når det er sesong.

Skrevet

jeg sier at har du lyst har du lov. Har forøvrig en sang som jeg bare elsker! Og den hører jeg på i mndvis før jul ;) (Fairytale of New York) Men resten sparer jeg til jeg får julestemningen over meg, slutten av november sånn ca.

Skrevet

Er helt enig i "har du lyst har du lov", jeg kunne sikkert hørt på julemusikk hele året om så, men prøver begrense det til noen få mnd før jul da, er VELDIG glad i julemusikk og jula generelt! Begynner ivertfall å høre på julemusikk i november f.eks. Har hatt flere koselige kvelder allerede med julemusikk. Holder på med 2 hjemmelagde adventskalendere, en til min søster og en til en venninne. Da MÅ jeg høre på julemusikk <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...