<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei, jeg er gravid i uke 35 (hjelpes) og har de to siste ukene slitt med noen kjipe plager. har diare mange ganger om dagen og kvalme. (som blir til oppkast to tre ganger om dagen. gjerne i forbinnelse med at jenta er fryktelig urolig og presser seg nedover i bekkenet.det gir nedpressførelse og smerter inne i underlivet. Føler for å holde magen oppe for er på en måte som hodet er på vei ut... ;o/ Vanskelig å forklare detta.) Begynner og bli sliten av dette. Har også mye vondt i ryggen. Noen andre som har det slik? Er i fin form ellers. Ikke noe i veien med matlyst, ingen feber eller andre sykdomstegn. (kan nevne at magen min har synki litt og tror slimproppen har gått.) Skulle vert hos jordmor i dag men hun måtte avlyse. Så skal til ul hos en spesialist på torsdag. Får ikke spurt noen før det. Er ikke hysterisk men, lurer på om det bare er meg? Er dette noe som er vanelig når fødselen nermer seg? er førstegangs. Håper noen har noe å si.. Får bare finne meg i og sove dårlig og fly på do fremover.. ;o) Ha en super kveld damer med stoooore og små mager! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå