mom2agirlandaboy Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 tips til fødemusikk? både avslappende og motiverende musikktips mottas med takk! tenkte å lage en spilleliste :-) 3 uker til termin idag... =)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Alt med Crowded House + Neil Young:) Rolig og behagelig - Samboeren min lagde en cd til meg ved forrige fødsel.
latskaus Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Har ett par veldig avslappende sanger her; Enya- fairytale, og Enya- caribbean blue. De er heelt nydelige;-)
milliemor :) Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 må man ha med seg mp3 spiller da? Blir ikke det litt asosialt for mannen ?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Var cd-spiller ved siden av fødesengen på Ringerike Sykehus da jeg var på omvisning der.. mulig de har andre steder også...
Gjest lillemamsi Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 her skal det spilles musikk for full guffe mariah cary, celine dion, leona lewis, enya, litt qeen osv skal ellers også søke litt på youtube underveis. Og så kanskje jeg synger litt selv også
Gjest lillemamsi Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 (glemte å skrive at jeg skal føde hjemme)
Småtorsk Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Skal begynne på min egen fødemusikksamling i morra. Her er mine ideer så langt, passer sikkert ikke for alle, da. Rolig/viser: Paul Simon Ane Brun Kari Bremnes (for da kan jeg synge med, tenker det kanskje kan være fint å bruke stemmen?) Johny Cash og Leonard Cohen (Mørke, dype mannestemmer er så beroligende.) Når jeg trenger å pigges opp litt: Andrew Sisters Peggy Lee Ella Fitzgerald og annen swingjazz og jaz fra 40/50tallet Et par plater med "Det Norske Kammerkor". (Bare fordi jeg er rar.) Klassisk musikk: Chopins piansostykker (avslappende) Bachs verker for lutt (avslappene) Bachs kaffekantate (fordi den er så morsom) og Mozarts "Halleluja" så klart!
nr.3 :) Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Jan Eggums:" Mor, jeg vil tilbake, til ditt myke mørke leie, verden er for stor for meg, la meg forsvinne inn i deg!" Hehe
Jahoo Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 I tunes Spa relaxsation med innslag fra Enya og Enigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå