Høygravid guttemage <3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 GUTT! ja da så vi den lille, og snoppen hans hehe. Det var ganske tydelig at det var en gutt der Så deilig å se at den lille vokser, og gud så livlig og aktiv han var inni der. Jordmora var nesten litt overraska over hvor aktiv han var Bare positivt da, hun sa siden jeg hadde så tidlig om morgenen så pleide vanligvis de fleste å komme inn uten å ha spist frokost, og hun var vant med rolige små'inger så tidlig.. Men jeg hadde spist, så han var i full gang HERREGUD HVOR JEG GLEDER MEG!! Noen andre som har hatt ul idag, eller denne uka? Hva får dere?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer så masse med en liten gutt Herlig følelse og se de små på UL gleder meg til det er min tur, i desember =) hihi...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 gratuerer så mye!!! er en vanvittig god følelse etter å ha vært på ordinær ul! Jeg får også gutt:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer me aktiv liten gutt! Var selv igår, og venter gutt nr 2. Fantastisk, vi svever på skyer her i stua! Er bare så herlig magisk å være på ultralyd å se Ganske aktiv liten fyr i magen her også, så hun slet litt med å få tatt målene sine, men det gikk bare godt til slutt Det skjedde sist også! ;D Men ellers sto alt bra til, bortsett fra lavtliggende morkake, så jeg skal på ny kontroll i januar!
Symbio Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer så mye! Har også vært på UL i dag å vi får jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå