Gå til innhold

Noen dataeksperter her??? Eller eksperter på Adsl..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke meg på denne dataen/Adsl`en..Blir så forbannet!

Jeg satte opp hastigheten i mai,før det var det sånne småproblemer en og annen gangen,men etter jeg fikk satt opp hastigheten har det blitt verre og verre.Det er såå vanskelig å forklare.

Men først når jeg holder på med internetten så blir det så mye feil på siden,bokstavene flytter på seg,og det kan komme ekstra linjer og bokstaver.Sånn f.eks helt nederst på siden her står det Tilbake til skravlesiden.Og når det kommer det tuller så flytter den setningen seg lengre bort og dekker andre ord og det kan komme en ekstra Tilbake til skravlesiden! Og vis jeg skal skrive en adresse helt oppe,så kommer det jo den lange ramsen med alle adressene jeg var inne på sist,og jeg trykker på den adressen jeg skal bruke.og da forsvinner ikke de andre adressene.

Likens er det på det meste av siden.Drar jeg pila over siden kommer det ekstra bokstaver de plassene jeg drar pila.

Åååå,så vanskelig å forklare!!! Og internetten detter bare ut etter det!

Jeg ringte Telenor tidligere i sommer,og etter å ha venter i flere uker kommer det endelig en reperatør.Han spør når han ringer om jeg har ekstra tlf i hus på samme linja.Ja,sier jeg,har en bærbar i gangen og en bærbar på stua.Det må du ikke ha sier han,og ber meg koble ut den ene,og jeg kobler ut den i gangen.så kommer han og sjekker hastigheten på en nettside.Nå er hastigheten bra sier han!

Men samme dagen så fortsetter problemene,med alt tullet og at internetten faller ut..

Og siden da har den blitt verre og verre..Før ble det slik kansje en gang daglig men så ble det flere ganger daglig! Dere kan tro jeg er lei!!!

Hver gang jeg har ringt Telenor om dette har de sett at linjen var treig,men nå når jeg ringer sier de at de ikke ser noe galt! Dette skjønner jeg ikke!

Neste gang den detter ut skulle jeg sjekke om DSL lampen blinker eller ikke,for det har jeg ikke sjekket før.Blinker den er det linja,blinker den ikke må det være noe annet..

Og jeg betaler nå 399 kroner i mnd fordi jeg ville ha mere hastighet,men internetten er like treig som før,kansje treigere..! Sukk!

Men det som er så rart er at vis det er internetten som det er noe galt med,er det rart ikke Msn ikke detter ut!! Den står på,og jeg har lagt den ned på siden.så jeg ser den er på enda!

Håper dere forstår hva jeg snakker om,og at dere har hørt om dette før..Hva tror dere det er som er problemet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjedde det igjen! Dritt!!!! Dette innlegget ville ikke lagres,og endelig til slutt så datt internetten ut,og jeg fikk skrudd på internetten igjen og da fikk jeg lagre,slapp å skrive opp igjen på nytt!

DSL`n på Adsl dingsen blinket IKKE! Så hva kan det være da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...