Lilli75 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har akkurat flyttet til Kongsberg (for en drøy uke siden), og har termin nå i november. Kjenner ingen her foreløpig, så det hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre gravide / småbarnsmødre i området rundt Kongsberg. Håper det finnes noen interesserte, som kan tenke seg en trillekamerat eller noen å gå på kafè med :-).
heleneogde2gutta Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei! jeg bor ikke på Kongsberg men var i akkurat samme situasjon for noen år siden. Ble med på barselgruppe og babysang på musikkskolen og traff folk å bli kjent med. Masse lykke til! Det er superkoselig på KOngsberg og du kommer garantert til å trives. lykke til med fødslen!
Lilli75 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Takk skal du ha for tips og lykkeønskninger :-) Ja, jeg skal undersøke om det finnes en barselgruppe, og babysang høres ikke dumt ut det heller. Finnes sikkert mange muligheter hvis man bare ser seg rundt. Det virker som en hyggelig by også, så dette skal nok gå bra.
mama09 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg er i nesten samme situasjon som deg, har bodd her i ca 2 år men kjenner ikke så mange. Er nå hjemme i permisjon med ei tulle på 9 uker. Du kan jo sende meg en mail hvis du vil vite mer..? [email protected]
melena333 Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 hei..jeg er i samme situasjon som deg!kjenner ikke mange her. Bor utenfor Kongsberg, Har bodd her ca 1,5 år nå..har termin i slutten av januar..jeg er veldig intr i å treffe andre som venter barn/har små barn...
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hei Jeg bor 2mil utenfor kongsberg,har bodd her og i kongsberg hele livet ) har 3 barn i alderen 9,6 og 7 mnd her er min mail hvis du har lyst til å bli bedre kjent; [email protected]
Lilli75 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2009 Hei! Så flott! Vil gjerne vite mer, er veldig interessert i å bli kjent med andre i samme situasjon som meg, så jeg skal sende deg en mail :-).
Lilli75 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2009 Hei! Så fint at det finnes andre i samme situasjon som meg. Du kan sende en e-post til [email protected] om du ønsker kontakt, så kanskje vi kan finne på noe :-).
Lilli75 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2009 Hei :-). Takk for respons, ble veldig glad når jeg så at flere har svart på mitt innlegg. Jeg vil gjerne bli bedre kjent, så jeg kommer til å sende deg en e-post :-).
Lilli75 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Dersom det finnes flere gravide / småbarnsmødre i Kongsberg som er interesserte i å bli kjent, så kan dere sende en e-post til [email protected].
sbje Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Hei, så hyggelig at det er flere i samme situasjon! Jeg bor rett utenfor Kongsberg, har ikke bodd her så lenge, så jeg kjenner ikke så mange. Vi har ei jente på 2 år, og vi venter en til i mars. Jeg er for tida delvis sykmeldt, og syns det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre småbarnsmødre, eller vordende sådane. Ville gjerne ha fylt noe av hjemme-tida med trilletur, cafebesøk, mm.
melena333 Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 hei hei..nå har e lett og lett etter denne siden..er helt ny på denne siden, og kunne ikke finne tilbake til dette forumet..men endelig! jeg er også sykemeldt og blir mye boklesing og tv titting osv..skulle gjerne ha møtt dere her som er i samme situasjon..ser at du har lagt ut mail adr lilli..skal se å få skrevet ein mail til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå