Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Dunkåper Tights Tunika Sånne lange strikkejakker til midt på låret Sånne veldig korte jakker i alle varianter Alt dette ser jævlig ut, selv om du har barbiekropp..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Tunika og tights er noe av det styggeste jeg ser
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg synes tights, tunika og strikkejakker ER pent.. Og hvis du tror folk legger om stilen, og konfortable klær, for det DU synes.. good luck;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Alle ser jævlige ut i tights og tunika
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Haremsbukser.. Snakker ikke om de gode kosebuksene fra cubus, (selv om mange får kameltå i de.. ) men skikkelige haremsbukser.. Er få "normale" folk som kler de der buksene..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Tights og tunika som går rett nedenfor baken, tynne som tykke. Det er ommentrent som å gå i stømpebukse og T-Shirt. Gremmes når jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Jeans og støvletter ment for penere bruk.. Ser bare teir ut! Helt greit med jeans og grovere støvletter! Og enkelte kler tunika og tights, ikke jeg, men noen gjør det! Som ei jeg jobber sammen med, hun kler det meste hun har på seg!
Småtorsk Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Det er mye som er ukledelig, (boblevester, shorts, leggings og tights er favoritt-hatobjekter his meg,) men det verste er at småpikene nå til dags stadig vekk ser ut til å glemme å ta på seg skjørtet, eller forveksler klesplaggene. Kanskje man burde lære dette i ungdomsskolen og på videregående: -En strømpebukse er IKKE en bukse -En genser er IKKE en kjole -Buksa er din venn! Bruk bukse! Uff, jeg begynner visst å bli skikkkelig gammal.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Tights og tunika er fint på mange andre enn meg. Jeg så en gang verdens feiteste dame med det på seg, det var ikke fint. Jeg digger lange strikkejakker, og leter etter den perfekte. Lange dunkåper og dynejakker er stygge.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Harembukser. Enda verre: Harembukser med høyhælte sko. Pjuh... Jeg liker korte jakker og strikkejakker dog. Synes jeg kler begge deler godt. Skjønner ikke problemet med tunikaer i seg selv, men er enig i at tunika med tights er utbrukt og kjedelig.
Lilli med småtrolla Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Plagg med loddrette striper... Usj.. Tunika og tights/dongeritights er lekkert!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Haremsbuker og UGG sko er det ingen som kler! Husker meg og venninna mi var i syden i fjor høst og lo av haremsbuksene som var så popuære der nede. Vi sa til hverandre at ja det er greit at mange ting kommer til Norge også, men denne kom aldri til å komme det..... Gjett hva vi så noen måneder senere.... Huff
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Joggebukse Platåsko skinntights
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Jeanstights, skinntights og alle former for skinnende tight med syke farger er så stygt. Svarte er ok.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Jeg elsker tights, tunika (som går litt lenger enn til rompa) og lange strikkejakker Det styggeste jeg vet om er skulderputer i kvinneklær. Ingen, ingen, ingen kler det!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Skinntights, glans-tights i tykkere stoff kan være stilig på litt yngre og veldig tynne folk. - dongerivester av den gamle sorten, grusomt. - tunika og tigths er ikke særlig pent. Jeg bruker det hele tiden hjemme, finner ingen klær som passer fint til min kroppsform etter to fødsler. Men går aldri i verden ute med tunika og tights. - at folk går ute i joggebukse (jepp, kjenner flere) - militærjakke, når du ikke er på fjellet,tur eller i militæret. - adidas-joggebukser med glidelås på siden. - platåsko - klumper - dongeribukser uten moderne passform, som er blitt lappet med forskjellige mønster og stoff.. - store t-shorter - fotball-shorts. - sandaler uten hel (tenker på syden-sandaler osv) - grilldress - hullete helsetrøye på mannfolk... -tennis-sokker i sko/slippers og shorts til.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 17:50 her skrev feil,mente folk som går i pyjamasbukse, ikke joggebukse.
Tokatter_USA Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Dette sliter jeg med å få 5-åringen og mannen til å forstå! Han synes det er helt greit å la henne få gå ut med strømpebukse (eller enda verre, når det er varmt ute, bare truse) og en "kjole" som er så kort at den er nesten ikke tunika en gang. Han skjønner ikke at strømpebukse ikke er jevngodt med bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå