mammas skatter <3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 har noe grusomt vondt nedi høna/skammbene når e går å skal snu me også.... hatt d i 2 uker no......... har hatt brun utflod me mye slim å slintrer i for 3 uker siden. sporblødning sa turnuslegen e va me på kontroll i dag.... ka d vil si egentli? kunne d vore slimproppen. hadde mye slimete utflod noen dager før også.
Lemonia Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Det har ingen verdens ting å si når hodet fester seg. For førstegangsfødende er det faktisk vanlig at hodet fester seg veldig tidlig, mens for flergangsfødende kan det hende det ikke fester seg i det hele tatt. For min del var hodet godt festet i uke 32 og han kom i uke 39. Utfloden din kan virke som slimproppen, men den er heller ikke noe tegn på nært forestående fødsel. Det kan ta alt fra dager til uker fra slimproppen går. Skjønner at du er utålmodig, men det er uansett ikke lenge igjen nå. :-)
Mamma til Alexander f. 21 feb. Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg fødte gutten min i februar... Slimproppen gikk på kvelden og riene begynnte 1 time etter den gikk. Vannet gikk etter to timer med rier. Det var fordi hodet ikke var festet. Er hodet festet fungerer jo det som en propp for vannet, "somregel da ". Moren min har tre barn og slimproppen hennes gikk på samme måte som min. Altså riene startet like etter. Kan jo være at det er arvelig, siden også søsteren min opplevde det på samme måte.
LisaColli Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 på kontroll i uke 38+5 fikk jeg beskjed om at hodet var GODT festa og langt nede. hun ble født den natta jeg er forresten andregangs. men dette kan nok variere vil jeg tro. var jo 2 uker siden siste kontroll også da, så hun kan jo ha vært godt festet og langt nede i 2 uker allerede..
CMH Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Skjønner du er utålmodig, men om hodet er langt nedi eller festa har ingenting å si egentlig. Hodet til min baby var langt nede i uke 36, og festa i uke 39.. Hun kom ikke før uke 42+0. Proppen gikk i uke 35. Vet det er vanskelig, men prøvd å nyt den siste tida. Garantert kommer du til å savne den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå