Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hva er det for et teit spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 De aller fleste føder da velfungerende barn, helt uavhengig av epidural eller ikke....
Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Barna mine er født uten epidural, og er akkurat like velfungerende som barna til de av venninnene mine som fødte med.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Brukte ikke epidural med noen av dem og de fungerer helt fint, men kjenner mange som har født barn som fungerer helt fint og som brukte epidural. Tror ikke det er så mye sammenheng der nei...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jada, og jaggu kom ham med ks til slutt også.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 jeg prøvde iherdig å føde med ekstra hormoner i armen, epi i ryggen, smertestillende i baken og lystgass, men pokker meg så gikk det ikke å han ble tatt med KS, og hvor mye dop jeg fikk i meg da har jeg ikke peil på, men jeg har aldri vært fjernere, ikke engang da jeg var på in første fest som 18 åring og drakk sprit:/ Men jaggu er'n frisk og rask gitt. Inteligent og flink. Men han fikk klumpfor da, ikke at det har noe med anestesi å gjøre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå