Gå til innhold

Brrr.... Fryser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser konstant.. Andre som gjør det? Jeg er i min 13 uke..

For ikke å snakke om kviser, skulle tro jeg var blitt 14 år igjen.. Får så lyst til å ta en solariumstime - det pleier å hjelpe på uren hud..men det er vel ikke så bra, er det vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser alltid uansett, jeg, gravid eller ikke;)

Er i uke 25 med tvilllinger - og har tatt noen soltimer...håper ikke det er noe galt i det, for det er veldig deilig å føle seg litt fresh.

Skrevet

Jeg også fryser hele tiden. Bruker konstant fleecejakke inne, med fyr i peisen osv. Brrrrrrrr, det er vell hormonene. Ja de kvisene ja, jeg ser helt forferdelig ut. I tillegg til at håret er matt og livløst. Jeg er ikke mye vakker om dagen:-)

Skrevet

hoff ja, frøys myyye 1.trimester å begynnelsen av andre.. har brukt dunjakke siden juli!!! men bor nordpå da:P

Skrevet

Fryser som bare det her også. Det er normalt for meg å fryse, men hadde håpet på litt mer varme nå som jeg er gravid - alle skryter jo på seg å bli så varme!

Solarium er visstnok ikke så bra når du er gravid desverre har jeg lest flere steder.

For uren hud kan jeg anbefale mild rensevask morgen og kveld, en lett fuktighetskrem som trekker godt inn og en tur på apoteket for å kjøpe benzoyl peroxide som man smører der man har uren hud.

Skrevet

godt det ikke bare er meg:) jeg fryser KONSTANT! ingenting som hjelper omtrent! jeg sitter inne å fryser og fpreslåar for samboeren min at vi skal legge i peisen og samboer sitter i t-skjorte og lurer på om jeg er gal;) hehe... er vel hormonene ja..

kjedelig å fryse innendørs,finnes ikke noe verre. får ikke gjort noe med det,for er man frossen så er man frossen!

Skrevet

Har hørt at overdreven solariumssoling ikke er bra, men det å ta sol en gang i blant burde vel ikke skade?

Ellers så har man jo brun uten sol ;)

Men, det hjelper jo ikke så mye på uren hud..

Kjøp skikkelig ansiktsrens og skrubb, så skal man se at det kanskje forandrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...