Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke sliter med dårlig søvn her? Inatt sov jeg 12 timer, og fikk angst da jeg våknet og klokken var halv tolv...Føler meg som en tenåring igjen, men med 2 dager til termin så burde jeg vell heller bare nyte søvnen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vel det å få angst for? Kroppen din har vel bare godt av det. Jeg sover stort sett som et barn. Har jo ellers så altfor god tid... (Har ingen barn fra før, og termin i mårra.) Har ikke hatt noen store problemer med søvn i svangerskapet. (Men i natt sov jeg litt dårlig faktisk! Hadde utrolig med kynnere etter sex. Virket som om kroppen min jobbet hardt hele natta! ;))

Skrevet

Oj, oj... Det må jeg si. ;o) Hørtes NYDELIG ut! Ville bare nytt det var jeg deg. Er nok sikkert kroppen sin måte og forbrede seg på en nær forestående fødsel?! Her i gården er det LITE med søvn for og si det sånn og har 39 dager til termin. Takk gud for en snill og god sofa om dagen. :o) Den er ikke dum og ta en halvtime på innimellom. Uansett: Lykke til med fødsel da! Så utrolig spennende! Har selv bursdag i november og koser meg over at det kommer flere novemberbarn til verden. :o)

Skrevet

Ja, nei jeg syter ikke :) Godt at halve ventetiden går bort til soving :) men man føler seg jo litt unormal, når debattene suser om hvor lite de andre gravide sover!

Jeg har ikke sovet så lenge på flere år trur jeg :) Kroppen og hodet er jo innstillt på at det skal skje masse hver dag, enten jobb eller diverse...Men "alt" er klart, og resten av dagen går jo kun til å vente...

Skrevet

Samme her :) Sover som en stein, og det blir fort 12 timer søvn! Får litt dårlig samvittighet av å våkne å se at klokka nærmer seg 12 da, men har jo egentlig ikke så mye å stå opp for.. Alt er egentlig klart, så går bare å venter allikevel. Men deilig å få sove skikkelig ut før det setter igang og vi ikke får sove så mye på årevis! :)

Skrevet

Godt at vi er to! Jeg ser at vi har termin kanskje tett også :) Vi får vell bare nyte de siste dagne, nå er det ikke lenge igjen :)

Skrevet

som regel sover jeg veeeldig godt og har ingen problem med å sove i 12 timer med innlagte tissepauser da seff :-) men i natt så har jeg slitt veldig. kl 0500 fant jeg ut at det var bare å gi opp.... mulig det er et resultat av for mye søvn :-)

Skrevet

Her krysser jeg av for en ny natt med masse soving!

Våknet kl.12.05 med et rykk..hehe.. Off, er nesten litt flaut, prøver å modifisere det litt når sambo spør når jeg våknet idag :) Så da ble det 12 timer inatt også! (kun avbrutt av et par tissepauser da..:) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...