Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Lurer nemlig på om det kan ha vært slimproppen som har gått. Det var en stor slimklump i trusa idag, men den var blank og uten blod. Likevel var den like stor som to hubbabubbatyggiser, så det er merkelig om det bare er vanlig utflod som har klumpet seg (sorry ekle detaljer he-he).. Noen som vet? Er det alltid blod i slimproppen?
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 lurer litt på samme sak. her har jeg hatt lite utflod og i forrige uke etter et do besøk fikk jeg en skikkelig (klyse) klump med slim som var fast. (uff, soory) dette var kun denne ene gangen og jeg har heller ikke hatt noe mer utflod etter dette.. Så guuuud hvet altså.. Har i tillegg begynt og få litt mer vonde kynnere men ikke noe regelmessige. har jo ikke termin på en god måned enda i følge ul termin. (17 dager til min mens termin) Min hadde heller ingen blod i seg og var gjennomsiktig kanskje lys, lys hit på en måte...
quiquita Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer også på det samme. I går var det mye utflod, som var klompete/kornete. Men det var ikke blankt eller slimakti...og etter det har det ikke kommet mer utflod...?! Er det en standar slimpropp eller?
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Jeg har termin i morgen, og venter nr. 3. Enten har slimproppen aldri gått hos meg, eller så kan den også være uten blod. Har hatt tykk, slimaktig utflod alle gangene, men det har ikke vært spor av blod eller farge på den (litt ekkelt, men...) Med nr. 1 gikk jeg 14 dager over termin, så jeg vil jo tro at slimproppen gikk den gangen. Altså; Jeg tror at slimproppen også kan være blank:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Googlet dette nå.. fant fakta om slimproppen på mammanett: http://mammanett.no/foedsel_/_barsel/fakta_om_slimproppen Kanskje dette hjelper dere noe:) Her ventes det på alle mulig tegn om dagen:)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Takk for nyttig link!! Der sto det jo at slimproppen kunne være blank eller av og til rosa/blandet med litt blod... Så da er det nok slimproppen som har gått, siden det var en så stor tydelig klump (ikke vanlig slim/utflod). Så gøy!! Fikk en skikkelig opptur jeg nå!! Har vært på sykehuset mange timer daglig den siste uka, vært lagt inn et par ganger pga mulig svangerskapsforgiftning og hadde nesten ikke trodd at denne kroppen kunne klare å sette igang noe selv... Men i den linken, så sto det jo at fødselen mest sannsynlig ville sette igang en av de nærmeste dagene og oftest 1-7 dager etter at den hadde gått, så nå ble jeg superglad!! Er 3 dager over termin, så det hadde vært veldig moro om det skjedde noe snart! Tusen takk for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå