Gå til innhold

Er Joshua mongloid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du det hi? Du kan hvertfall ikke ha fulgt med i timen på skolen, med dine skriveferdigheter.

Skrevet

Ingen er mongloid, det er en betegnelse som ble tatt ut av bruk (av andre enn de utrolig uvitnende) op 60-tallet, og som ble brukt om folk med downs syndrom, fordi de ofte har ansiktstrekk som minner om ansiktstrekkene til folk fra mongolia.

Om han er en komplett idiot som drar til Kongo for å leke soldat uten engang å kunne språket (franskkurs er ikke så vanskelig å komme over) er et helt annet spørsmål.

Skrevet

Så det er greit å leke soldat i Kongo så lenge man behersker fransk?

Skrevet

Det skrives MONGOLOID!! Er det så forbanna vanskelig?

Skrevet

Synes han virker som en intellektuell mann.

Det er behagelig å høre han prate, når han kan og ordlegge seg.

Synes han oppfører seg meget bra under rettsaken og i forbindelse med media-sirkuset, klarte å beherske seg og holde seg fattet. Tegn på å være en svært intellektuell mann.

Idioter er de som roper og skriker, og ikke klarer å ordlegge eller oppføre seg. De mister helt troverdighet.

Skrevet

Han er overraskende veltalende til å være en så stor idiot, ja. Det er visst ikke alle idioter som roper og skriker.

Skrevet

Om man skal leke soldat i et land med så stor politisk og militær urolighet som Kongo så er det iallefall en fordel å kunne gjøre seg forstått. Om man foreksempel skulle havne i noen form for trøbbel.

Skrevet

Skjerp deg, HI...

Det har seg tilfeldigvis sånn at jeg er mamma til ei jente som du kanskje ville kalt mongoloid, og jeg er drittlei av at folk bruker mongo som et skjellsord, og på folk de mener er idioter!

Min datter er såvisst ingen idiot!

Pleier vanligvis ikke å bry meg, men idag er jeg trøtt og sliten, så derfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...